jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Oferta pracy

Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

Szczecin, zachodniopomorskie, Polska Dodano: 2024-03-28 | ID oferty: 2127542



Opis stanowiska:

O zespole



Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami.



 



Zakres obowiązków:




  • Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z Niemiec

  • Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów

  • Wystawianie faktur dla płatników i klientów

  • Zarządzanie danymi w systemie CRM

  • Udział w różnych projektach wskazanych przez kierownictwo

  • Budowanie pozytywnych relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi



Wymagania:

Oczekiwania:




  • Znajomość narzędzi Microsoft Office

  • Znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. A2)

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)

  • Umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań

  • Umiejętność pracy pod presją czasu

  • Gotowość do pracy z biura



Oferujemy:

Oferujemy:




  • Brak okresu próbnego - umowa na długi okres od samego początku

  • Praca stacjonarna z naszego biura w Szczecinie

  • Elastyczne godziny pracy, pon-pt

  • Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej

  • Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa

  • Wewnętrzne szkolenia

  • Wspaniałe imprezy firmowe, 

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Karty sportowe

  • Dofinansowanie do posiłków

  • Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy



To nie wszystko, mamy dla Ciebie jeszcze więcej, jeśli będziesz pracował z biura!




  • Nowoczesne miejsce pracy

  • Brak "dress code'u"

  • Pyszną kawę i świeże owoce 

  • Dofinansowanie do dojazdów do pracy



Forma kontaktu:

Szczegóły rekrutacji


Prześlij swoją aplikację, załączając CV w języku angielskim. 


Będziemy na bieżąco weryfikować wszystkie zgłoszenia i zapraszać wybranych kandydatów do dalszego procesu rekrutacji. Rekrutacja zostanie zamknięta w momencie, gdy znajdziemy odpowiedniego kandydata.
Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Źródło oferty