Jak wynika z europejskiego badania „Rola żywienia w leczeniu raka”[1] przeprowadzonego na zlecenie Nutricia, 71% pacjentów w trakcie choroby i leczenia w Polsce doświadcza problemów związanych z odżywianiem. Biorąc pod uwagę wpływ stanu odżywienia organizmu na proces leczenia i rekonwalescencji, niezwykle ważne jest budowanie świadomości o roli żywności specjalnego przeznaczenia medycznego w tym procesie u lekarzy, pacjentów i ich opiekunów.
Jednym z głównych producentów pieców oraz linii do palenia kawy na świecie jest firma Coffed pochodząca z Piły. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz stosowaniu wysokiej jakości komponentów w procesie produkcji, projektowane przez nią maszyny są technicznie dopracowane, co wpływa na ich niezawodność, funkcjonalność, a także na unikatowy design. Konstruktorzy firmy Coffed zdecydowali się na wykorzystanie w swoich projektach standardowych elementów z oferty Elesa+Ganter. W niniejszym artykule przedstawiamy case study z tej współpracy.
Większość Polaków czyta etykiety kupowanych produktów. Jak wynika z badania Ipsos, z różną częstotliwością robi to aż 76% badanych[1].Przy tym najważniejszą dla nich informacją jest termin przydatności do spożycia (68%)[2]. Czy jednak każdy potrafi poprawnie zinterpretować znajdujące się na opakowaniu daty? Okazuje się, że nie. Dlatego marka Winiary łączy siły z Too Good To Go i dołącza do kampanii „Często Dobre Dłużej” – jej celem jest ułatwienie konsumentom poprawnego rozumienia dat ważności i ograniczenie marnowania wciąż dobrych produktów.
Choć medycyna nie stworzyła jeszcze uniwersalnej recepty na przedłużenie życia, coraz więcej danych wskazuje na to, że sekret długowieczności tkwi we właściwej diecie. Zbilansowany jadłospis pozwala uniknąć chorób cywilizacyjnych, a badania z ostatnich lat dowodzą, że ogromną rolę odgrywają w nim kasze i płatki. Nawet codzienna śniadaniowa owsianka może mieć wpływ na zdrowie, a 3 dodatkowe porcje pełnych ziaren dziennie mogą zwiększać szanse na dłuższe życie o nawet o 25%[1]. Jakie jeszcze wnioski płyną z aktualnych doniesień naukowych?
Jakie jest idealne śniadanie według Polaków? Smaczne – deklaruje 51% respondentów. Zwracamy uwagę także na łatwość i szybkość przygotowania oraz by zawierało porcję warzyw lub owoców. Marka owsianek funkcjonalnych NESVITA firmy Nestlé przedstawia wyniki ankiety „NESVITA dobry dzień” zrealizowanej wspólnie z agencją badawczą SW Research[1].
Kuchnie różnych zakątków świata są prawdziwą skarbnicą kulinarnych inspiracji. Czasem znajdziemy w nich zaskakujące składniki, czasem zadziwi nas sposób obróbki produktów. Odkrywanie smaków królujących na stołach w odległych krajach jest doskonałym sposobem na poradzenie sobie z monotonią w kuchni oraz rozwijanie swoich umiejętności kulinarnych. Zaplanowanie wyprawy pełnej smaku wydaje się trudne? Czas na Fixy Smaki Świata Knorr, inspirowane potrawami z Chin, Indii i Meksyku!
Szklarnie umożliwiają całoroczną produkcję warzyw i owoców, co w dobie malejących plonów i coraz mniej żyznych gleb może mieć ogromne znaczenie.
Wiele mebli to produkty, które są przeznaczone do korzystania na co dzień. Z tego względu odpowiednie dostosowanie ich projektu do potrzeb użytkownika ma spory wpływ na wygodę i zdrowie. Mowa w szczególności o propozycjach tworzonych z myślą o użytku biurowym, jednak nie są to jedyne rozwiązania, w których należy zwrócić uwagę na tę kwestię. Jak wygląda ergonomiczne projektowanie mebli?
Zanim sięgniesz po następną paczkę chipsów, warto rozważyć urozmaicenie piątkowego relaksu z filmem o samodzielnie przygotowaną, prostą i zdrową przekąskę – deskę serów.
My-konsumenci coraz baczniej zwracamy uwagę na pochodzenie produktów, zadając sobie pytanie, w jaki sposób i gdzie powstają.
7 września 2017 w Warszawie odbyła się konferencja Home&Food pod hasłem „e-commerce ze smakiem”. Wydarzenie było skierowane do osób odpowiedzialnych za sprzedaż internetową w firmach oferujących produkty związane z kulturą stołu – od produktów spożywczych i gotowych dań po artykuły gospodarstwa domowego, służące do przygotowania i serwowania posiłków.
Jedzenie to jedna z podstawowych potrzeb człowieka. O tym, jak ważne są okoliczności, w których spożywamy posiłki, nie trzeba nikogo przekonywać. Jak i o tym, że forma ich podania jest równie istotna. Badania psychologów potwierdzają bowiem, że jemy wszystkimi zmysłami. Warto pamiętać o tym zwłaszcza w kontekście kształtowania pozytywnych wzorców żywieniowych u dzieci.
Polscy konsumenci nagrodzili aż 2 produkty z portfolio Nestlé w plebiscycie „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – 2015”. PRINCESSA Zebra wygrała w kategorii Słodyczy – wafelków, a WINIARY Rodzinna Zupa Grochówka zwyciężyła w kategorii Zup w torebkach.
5 czerwca przypada Światowy Dzień Środowiska, ustanowiony w 1972 r. przez Zgromadzenie Narodowe ONZ. Ma nam - mieszkańcom globu - przypominać o odpowiedzialności za stan środowiska naturalnego.