jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Artykuł Dodaj artykuł

Trendy w handlu nowoczesnym - konferencja Retail Congress 2014

Konferencja Retail Congress 2014 będzie najważniejszym wydarzeniem towarzyszącym V Międzynarodowym Targom Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow. Odbędzie się ona podczas pierwszego dnia targów, tj. 19 listopada br. i jest skierowana  do zarządów sieci handlowych i właścicieli sklepów.

Logo Retail Congress 2014Konferencja Retail Congress 2014 będzie najważniejszym wydarzeniem towarzyszącym V Międzynarodowym Targom Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow. Odbędzie się ona podczas pierwszego dnia targów, tj. 19 listopada br. i jest skierowana  do zarządów sieci handlowych i właścicieli sklepów.

Pierwszego dnia Targów RetailShow, organizowanych przez ECP Polska, odbędzie się całodniowa konferencja Retail Congress 2014, podczas której specjaliści z Polski i zagranicy zaprezentują trendy w projektowaniu sklepów różnego formatu, opowiedzą o sposobach kreowania pozytywnego doświadczenia zakupowego klienta oraz omówią nowy model sprzedaży wielokanałowej. Konferencja podzielona będzie na trzy sesje tematyczne: „Shop Concept”, „Shopping Experience” oraz „Omnichannel Retailing”. 

Trendy w handlu nowoczesnym - konferencja Retail Congress 2014Sklep podąża za marką

Pierwsza sesja konferencji „Shop Concept” będzie poświęcona projektowaniu przestrzeni komercyjnej. Znani architekci i designerzy opowiedzą o kreacji miejsc, które podnoszą wartość marki, odzwierciedlają jej filozofię i pozwalają klientowi poczuć jej charakter. Zdaniem Darka Gocławskiego, architekta z pracowni A+D Retail Store Design, który poprowadzi jeden z wykładów, dobry projekt współgra ze strategią marki i planami rozwoju firmy, a także z działaniami marketingowymi i PR. Architekt podkreśla, że przy projektowaniu najważniejszy jest klient, jego potrzeby, zachowania, a także możliwości marki czy miejsca. – Sklep, poza towarem, ma oferować przeżycie, przyjemność i kontakt z marką – podsumowuje Darek Gocławski.

Trendy w handlu nowoczesnym - konferencja Retail Congress 2014
 
 
Trendy w handlu nowoczesnym - konferencja Retail Congress 2014

Zrozumieć klienta

Prelekcje drugiego bloku tematycznego „Shopping Experience” będą dotyczyć obszarów, które kształtują odczucia klienta wobec marki. W koncepcji tej znaczenie mają m.in. takie elementy jak: atrakcyjna przestrzeń handlowa, łatwość dojazdu, czas oczekiwania w kolejce czy kontakt ze sprzedawcą. W trakcie sesji słuchacze dowiedzą się jak skutecznie kreować pozytywne doświadczenia klientów, aby byli wobec sklepu czy marki lojalni, a w konsekwencji sprzedaż plasowała się na oczekiwanym poziomie.

Wielokanałowa sprzedaż

Trzecia sesja konferencji zatytułowana „Omnichannel Retailing” dotyczyć będzie wielokanałowej sprzedaży i marketingu. Ten coraz powszechniejszy model sprzedaży, w którym zaciera się granica pomiędzy zakupami offline i online, wymaga od sprzedawcy dużej elastyczności. Prelegenci omówią wybrane aspekty tego modelu oraz wiążące się z nim wyzwania. Po zakończeniu merytorycznych sesji przewidziany jest panel dyskusyjny.  

Informacje praktyczne

Retail Congress 2014 odbędzie się 19 listopada br. w godzinach 10:00 – 16:00 w sali konferencyjnej C1 na I piętrze w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Koszt uczestnictwa w Retail Congress 2014 wynosi 390 zł. Konferencja, której organizatorem jest firma ECP Polska, stanowi część programu wydarzeń towarzyszących V Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow 2014. 

Więcej informacji: http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja-2