jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Artykuł Dodaj artykuł

Dwa Produkty Roku od Nestlé

Polscy konsumenci nagrodzili aż 2 produkty z portfolio Nestlé w plebiscycie „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – 2015”. PRINCESSA Zebra wygrała w kategorii Słodyczy – wafelków, a WINIARY Rodzinna Zupa Grochówka zwyciężyła w kategorii Zup w torebkach.

PRINCESSA Zebra, Produkt Roku, NestléPolscy konsumenci nagrodzili aż 2 produkty z portfolio Nestlé w plebiscycie „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – 2015”. PRINCESSA Zebra wygrała w kategorii Słodyczy – wafelków, a WINIARY Rodzinna Zupa Grochówka zwyciężyła w kategorii Zup w torebkach.

Wyboru dokonali polscy konsumenci spośród nowości debiutujących na rynku w poprzednim roku. Instytut Badawczy Ipsos poprzez wywiady internetowe przeprowadzone z 5000 osób wybrał produkty, które zdobyły największe uznanie konsumentów w kilkunastu kategoriach FMCG.

PRINCESSA Zebra, Produkt Roku, NestléPRINCESSA Zebra to wafelek delikatny i chrupiący oraz, co wyjątkowe, nieoblewany czekoladą. Brak czekolady sprawia, że nowa PRINCESSA nie topi się w palcach, więc idealnie sprawdza się na przykład w podróży, szkole, pracy czy na wycieczce o każdej porze roku. Nazwa PRINCESSA Zebra nawiązuje do kontrastu pomiędzy ciemnymi kakaowymi listkami waflowymi oraz białymi warstwami mlecznego kremu. Słodycze w Polsce lubi ogromna większość osób – aż ponad 90% Polaków. A do ulubionych marek, takich jak PRINCESSA, które kojarzą nam się z miłymi chwilami, jesteśmy zwyczajnie przywiązani i to właśnie do nich chętnie wracamy.

Zupa Rodzinna, Grochówka, Produkt Roku, NestléPodobnie jest z doskonale znanymi polskim konsumentom zupami WINIARY. Z produktów marki WINIARY korzystają przede wszystkim rodziny, zwłaszcza te większe, z dziećmi, trzy- i czteroosobowe, w których mamy pracują zawodowo. Konsumenci wybierający produkty WINIARY pochodzą ze wszystkich stron Polski, z małych miejscowości, mniejszych i dużych miast. WINIARY jest marką popularną w całym kraju. Według danych GfK Polonia z 2014 roku aż w 97% gospodarstw domowych w Polsce kupowane są produkty WINIARY, w tym zupy do gotowania – aż w 74%! Marka WINIARY jest numerem 1 wśród zup do gotowania, majonezów, sosów do gotowania oraz przypraw w płynie. W tym roku serca konsumentów podbiła zupa grochowa. – Tytuły przyznawane przez samych konsumentów to jedne z najprzyjemniejszych wyróżnień. Każda tego typu nagroda potwierdza, że udało nam się trafić w gusta i wymagania naszych konsumentów dotyczące jakości, smaku i innowacyjności produktów. Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy docenili produkty firmy Nestlé, a także obiecujemy, że w roku 2015 będziemy dalej rozwijać nasze kluczowe marki i na pewno mile zaskoczymy naszych konsumentów – powiedziała Monika Jusińska-Zbiegniewska, Dyrektor Komunikacji Marketingowej i Dywizji Deserów, Nestlé Polska S.A.