jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Artykuł Dodaj artykuł

„Qmam kaszę” lubi kaszę!

Jęczmienna, gryczana, a może manna? Rozpoczęła się IV edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lubię kaszę – kasza na stół, na zdrowie, na co dzień”, której twarzą została znana blogerka kulinarna – „Qmam kaszę”.

Jęczmienna, gryczana, a może manna? Rozpoczęła się IV edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lubię kaszę – kasza na stół, na zdrowie, na co dzień”, której twarzą została znana blogerka kulinarna – „Qmam kaszę”. Ambasadorka kampanii zachwyci pasją do gotowania oraz zdrowego odżywiania poprzez nietuzinkowe przepisy na dania z kaszą. Celem kampanii „Lubię kaszę – kasza na stół, na zdrowie, na co dzień” jest propagowanie spożycia kaszy poprzez włączenie jej do codziennego jadłospisu. W tej edycji szczególny nacisk zostanie położony na kaszę w diecie dzieci, udowadniając, iż jest to produkt, który może smakować każdemu – niezależnie od wieku.  – W ciągu pierwszego roku życia dziecko rośnie niezwykle szybko oraz znacznie zwiększa masę ciała – niemal trzykrotnie. Dla tak intensywnego rozwoju niezbędna jest pełnowartościowa dieta, w której niezastąpionym komponentem jest kasza. Zaczynamy od kaszek bezglutenowych (np. kukurydziana) po 4. miesiącu życia, a potem stopniowo rozpoczynamy podawanie zbóż zawierających gluten (manna). Kluczowym momentem jest przełom pierwszego półrocza, bowiem od 6. miesiąca życia znacznie wzrasta zapotrzebowanie maluszka na wiele składników odżywczych. Warto wtedy zacząć podawać kasze obfitujące w żelazo, cynk i magnez, takie jak: jaglana, gryczana oraz owsiana – mówi Katarzyna Foszner, ekspert kampanii ds. żywienia.  Ambasadorką kulinarną tegorocznej edycji „Lubię kaszę” jest autorka bloga „Qmam kaszę” –  z zawodu psycholog i dietetyk holistyczny. To propagatorka dobrego samopoczucia, zdrowego, wspierającego odżywiania i uważnego życia, dla której kuchnia to komponowanie zapachów, tekstur  i smaków. Blogerka, która sama jest mamą, poprzez innowacyjne podejście do kaszy, będzie zachęcać rodziców i wszystkich amatorów nowych doznań kulinarnych, do eksperymentowania w kuchni  i odkrywania niestandardowych połączeń. – Gotowanie to moja pasja! Niesamowicie lubię dzielić się kulinarnymi pomysłami, moim podejściem do zdrowego jedzenia i pozytywną energią. Jestem pewna, że razem ze wszystkimi miłośnikami kaszy będziemy wzbogacać się wzajemnie wiedzą i doświadczeniem, wspólnie testować i poznawać nieznane dotąd kompozycje smakowe. Dla mnie kasza to piękne wsparcie dla organizmu i sposób na uszczęśliwienie, uspokojenie umysłu – nasz polski luksus, na który każdy powinien sobie pozwolić – przekonuje ambasadorka kampanii Maia Sobczak, autorka bloga „Qmam kaszę”.

Jęczmienna, gryczana, a może manna? Rozpoczęła się IV edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lubię kaszę – kasza na stół, na zdrowie, na co dzień”, której twarzą została znana blogerka kulinarna – „Qmam kaszę”. Ambasadorka kampanii zachwyci pasją do gotowania oraz zdrowego odżywiania poprzez nietuzinkowe przepisy na dania z kaszą.

Celem kampanii „Lubię kaszę – kasza na stół, na zdrowie, na co dzień” jest propagowanie spożycia kaszy poprzez włączenie jej do codziennego jadłospisu. W tej edycji szczególny nacisk zostanie położony na kaszę w diecie dzieci, udowadniając, iż jest to produkt, który może smakować każdemu – niezależnie od wieku.

W ciągu pierwszego roku życia dziecko rośnie niezwykle szybko oraz znacznie zwiększa masę ciała – niemal trzykrotnie. Dla tak intensywnego rozwoju niezbędna jest pełnowartościowa dieta, w której niezastąpionym komponentem jest kasza. Zaczynamy od kaszek bezglutenowych (np. kukurydziana) po 4. miesiącu życia, a potem stopniowo rozpoczynamy podawanie zbóż zawierających gluten (manna). Kluczowym momentem jest przełom pierwszego półrocza, bowiem od 6. miesiąca życia znacznie wzrasta zapotrzebowanie maluszka na wiele składników odżywczych. Warto wtedy zacząć podawać kasze obfitujące w żelazo, cynk i magnez, takie jak: jaglana, gryczana oraz owsiana – mówi Katarzyna Foszner, ekspert kampanii ds. żywienia.

Ambasadorką kulinarną tegorocznej edycji „Lubię kaszę” jest autorka bloga „Qmam kaszę” - z zawodu psycholog i dietetyk holistyczny. To propagatorka dobrego samopoczucia, zdrowego, wspierającego odżywiania i uważnego życia, dla której kuchnia to komponowanie zapachów, tekstur i smaków. Blogerka, która sama jest mamą, poprzez innowacyjne podejście do kaszy, będzie zachęcać rodziców i wszystkich amatorów nowych doznań kulinarnych, do eksperymentowania w kuchni i odkrywania niestandardowych połączeń.

Gotowanie to moja pasja! Niesamowicie lubię dzielić się kulinarnymi pomysłami, moim podejściem do zdrowego jedzenia i pozytywną energią. Jestem pewna, że razem ze wszystkimi miłośnikami kaszy będziemy wzbogacać się wzajemnie wiedzą i doświadczeniem, wspólnie testować i poznawać nieznane dotąd kompozycje smakowe. Dla mnie kasza to piękne wsparcie dla organizmu i sposób na uszczęśliwienie, uspokojenie umysłu – nasz polski luksus, na który każdy powinien sobie pozwolić – przekonuje ambasadorka kampanii Maia Sobczak, autorka bloga „Qmam kaszę”.