jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Artykuł Dodaj artykuł

O znakowaniu żywności na targach POLAGRA FOOD

Już za 2 miesiące kolejna edycja Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD. W programie wydarzeń specjalnych m.in. szkolenie na temat najnowszych trendów w oznakowaniu żywności.  

Grupa MTP, POLAGRA FOOD,

Już za 2 miesiące kolejna edycja Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD. W programie wydarzeń specjalnych m.in. szkolenie na temat najnowszych trendów w oznakowaniu żywności.

Targi POLAGRA FOOD to miejsce prezentacji osiągnięć branży spożywczej i nowych produktów w kategorii żywność, które pojawiały się w ostatnim czasie na rynku lub dopiero na nim zadebiutują. Na „Polagrze” rozmawia się także o ważnych dla sektora sprawach – perspektywach rozwoju, wymogach legislacyjnych czy trendach konsumenckich.

W tym roku, w ramach przygotowywanych szkoleń i prelekcji, uczestnicy targów będą mogli m.in. wziąć udział w szkoleniu na temat aktualnych wymogów ustawodawcy w zakresie oznakowania żywności i tych, których wprowadzenia należy spodziewać się w najbliższym czasie. Wiedza o tym, jak prawidłowo znakować produkty spożywcze jest dziś niezwykle pożądana. Zarówno producenci, jak i dystrybutorzy żywności powinni orientować się, jak promować żywność, by nie wprowadzać konsumentów w błąd i uniknąć posądzenia o nieuczciwe konkurowanie na rynku – komentuje Magdalena Zielińska-Kuć, adwokat z kancelarii WKB Wierciński, Kwieciński Baehr. Na spotkaniu nie zabraknie więc informacji na temat trendów

w oznakowaniu żywności, popartych przykładami z rynku krajowego i zagranicznego. Uczestnicy będą mogli poznać szczegóły na temat komunikacji „proekologicznej” na produktach spożywczych i w ich reklamie związanych z trendami zero waste, nude food czy eko. W trakcie szkolenia pojawi się także odpowiedź na pytanie o to jak bezpiecznie stosować takie oznaczenia jak: „bez laktozy”, „bezglutenowy”, „bez antybiotyków”, „wege”, „vegan” czy „bio”. Prelegenci wyjaśnią również, jakie są granice promocji produktów spożywczych i czy postacie z bajek znikną ze słodyczy dla dzieci.

Szkolenie poprowadzą eksperci z kancelarii WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr – Magdalena Zielińska-Kuć i Piotr Popielarski. Spotkanie odbędzie się 1 października i jest bezpłatne dla uczestników targów POLAGRA, zarówno wystawców, jak i zwiedzających.

Targi POLAGRA FOOD w Poznaniu rozpoczną się 30 września i potrwają do 3 października. Warto także pamiętać, że towarzyszą im także wystawy targów POLAGRA TECH i POLAGRA GASTRO / INVEST HOTEL oraz Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK, a na wszystkie wydarzenia obowiązuje jeden bilet!

Artykuł został dodany przez firmę

Grupa MTP

Wierzymy w potęgę spotkań, dlatego organizujemy je nieprzerwanie od blisko 100 lat łącząc ze sobą ludzi z całego świata. Cenimy kompetencje, stąd w naszym portfolio jest aż 100 imprez targowych.

Zapoznaj się z ofertą firmy


Inne publikacje firmy


Podobne artykuły


Komentarze

Brak elementów do wyświetlenia.