jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Artykuł Dodaj artykuł

Kamis jako pierwsza marka kulinarna rusza z własną serią podcastów!

Marka Kamis przygotowała serię lifestyle’owych audycji pod nazwą „Podcast dobrze przyprawiony”.

Marka Kamis przygotowała serię lifestyle’owych audycji pod nazwą „Podcast dobrze przyprawiony”. To pierwsza tego typu inicjatywa marki z branży kulinarnej. Do świata pełnego kuchennych dźwięków i kulinarnych inspiracji słuchaczy zaprosi Paweł Loroch - dziennikarz radiowy i telewizyjny. 

Kamis jako pierwsza marka kulinarna rusza z własną serią podcastów!

Seria „Podcast dobrze przyprawiony” to owoc współpracy marki Kamis z agencją digital-contentową LiquidThread oraz domem mediowym Starcom. W ten sposób znana marka kulinarna jako pierwsza w branży otwiera się na cieszącą się coraz większym zainteresowaniem na rynku interaktywną formę dotarcia do klienta z użyciem nowoczesnego medium. Formuła podcastów będzie oparta na lifestyle’owych rozmowach prowadzącego audycję dziennikarza Pawła Lorocha z inspirującymi gośćmi. Wśród zaproszonych do programu osób znalazły się między innymi: blogerka kulinarna Kinga Paruzel, instagramerka lifestyle’owa Natalia Kusiak czy podcasterka Justyna Mazur. Punktem wyjścia każdej rozmowy będzie jedna z siedmiu przypraw marki Kamis: ziele angielskie, pieprz, majeranek, bazylia, chili, cynamon i kurkuma. 

W każdym odcinku prowadzący wraz z gościem wspólnie przygotują jego ulubioną potrawę. Będą wśród nich zarówno dania proste w przygotowaniu, idealne na codzienny obiad, ale też wersje wegańskie popularnych przepisów czy potrawy inspirowane dalekimi podróżami. Aby pobudzić wyobraźnię słuchaczy i pozwolić im głębiej zanurzyć się w kulinarnych doznaniach, wszystkie podcasty zrealizowano z dołączonymi w tle intensywnymi ASMR-owymi odgłosami gotowania. 

Seria „Podcast dobrze przyprawiony” składa się z siedmiu odcinków. Premiera dwóch pierwszych już wkrótce – 5 października. Pozostałe odcinki podcastów od Kamis będą się ukazywać cyklicznie w każdy poniedziałek przez pięć następnych tygodni. Podcasty będzie można znaleźć na kanale marki Kamis na YouTube i innych platformach audio.