jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Artykuł Dodaj artykuł

Największe targi online dla branży spożywczej – już za nami!

Targi WorldFood Poland  2021 już za nami. Tegoroczna edycja była wyjątkowa – pierwszy raz w nowej wirtualnej formule. Informacje spływające do organizatorów dowodzą, że wydarzenie to okazało się prawdziwym strzałem w dziesiątkę. W targach udział wzięło 160 wystawców z 22 krajów oraz 2 166 zalogowanych użytkowników reprezentujących głównie handel hurtowy i detaliczny, produkcję spożywczą oraz gastronomię!

Worldfood

Targi WorldFood Poland  2021 już za nami. Tegoroczna edycja była wyjątkowa – pierwszy raz w nowej wirtualnej formule. Informacje spływające do organizatorów dowodzą, że wydarzenie to okazało się prawdziwym strzałem w dziesiątkę. W targach udział wzięło 160 wystawców z 22 krajów oraz 2 166 zalogowanych użytkowników reprezentujących głównie handel hurtowy i detaliczny, produkcję spożywczą oraz gastronomię!

Targi online – alternatywa, na którą czekała branża

Choć światowa pandemia zburzyła dotychczasowy porządek w wielu obszarach naszego funkcjonowania, to nie zamroziła na szczęście jednego: ludzkiej pomysłowości oraz innowacyjności.

Dzięki takim inicjatywom jak targi organizowane w przestrzeni wirtualnej, branża spożywcza może nadal harmonijnie funkcjonować. Przedsiębiorcy mogą nie tylko cały czas nawiązywać nowe kontakty, lecz także wymieniać się doświadczeniami i poglądami na sprawy, którymi na co dzień żyją.

Strefa EXPO i networking – wirtualne okno na świat

Organizatorzy przygotowali strefę EXPO, w której umieścili wirtualne stoiska oraz profile wystawców. Strefa ta, oprócz funkcji prezentacji produktów, zapewniła również możliwość działań networkingowych.

Za pomocą platformy w ciągu 3 dni wysłane zostały 13 734 wiadomości tekstowe, nawiązano 2 547 tys. połączeń  audio oraz 1 836 połączeń audiowizualnych. Spotkania video cieszyły się dużą popularnością i ich sumaryczny czas wyniósł 12 120 minut, co stanowi ponad 200 godzin.

„Targi World Food Poland 2021 w formacie online zostały profesjonalnie zorganizowane. Platforma działała płynnie, a organizatorzy dokładali starań, żeby uczestnicy odwiedzali stoiska.” – tak podsumowuje udział w targach jeden z Wystawców, Anthony Chiu z firmy Hedonista, firmy produkującej chińskie oleje chili.

WorldFood

Konferencje, debaty i panele dyskusyjne

Wśród prelegentów można było usłyszeć przedstawicieli rządu i instytucji, ekspertów i przedsiębiorców oraz reprezentantów mediów, których wystąpienia cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, ponad 1,5 tys. odbiorców wzięło udział w targowych konferencjach, wszystko to w specjalnie dla tego celu stworzonej Strefie Konferencji.

Każdy dzień targów podzielony był na bloki tematyczne związane z aktualnymi zagadnieniami oraz wyzwaniami branży spożywczej. Omówione zostały m.in.:

  • Wpływ pandemii COVID-19 na międzynarodowy handel w obszarze rolno-spożywczym
  • Eksport na rynki Wschodnie i wszystkie aspekty formalne i praktyczne z nim związane
  • Trendy kształtujące przyszłość branży spożywczej, innowacje, superfood i novel food
  • Rynek żywności organicznej w Polsce i  na świecie
  • Suplementy diety i żywność funkcjonalna
  • Systemy jakości w produkcji wieprzowiny i jej przetworów
  • Polska Wódka elementem dziedzictwa i tradycji kultury
  • Kompetencje pracownika przyszłości i kierunki zmian w branży HoReCa!

Debata inauguracyjna

Targi rozpoczęły się debatą otwierającą z udziałem Grzegorza Pudy, Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Minister wraz z zaproszonymi gośćmi: p. Małgorzatą Gośniowską-Kola (Dyrektor Generalny KOWR), senatorem Jackiem Boguckim, Dariuszem Sapińskim (Prezes Zarządu Mlekovita), Jackiem Zarzeckim (Prezes Polskiego Związku Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego). Dyskutowali na temat wpływu pandemii COVID-19 na kształt międzynarodowego handlu w obszarze rolno-spożywczym. Wskazali szanse dla polskich eksporterów żywności oraz omówili obecne trendy konsumenckie i sprzedażowe. Wystąpienie Ministra wraz z zaproszonymi gośćmi przyciągnęło rekordową liczbę słuchaczy.

W targach brały udział także firmy z Mazowsza a Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik, słowem wstępu nawiązał do bogactwa produktów spożywczych wytwarzanych na Mazowszu oraz zachęcił do wzięcia udziału w wirtualnych targach.

Partnerami merytorycznymi i współorganizatorami debat i paneli tematycznych były największe i najważniejsze organizacje oraz przedsiębiorstwa branżowe oraz eksperci z wybranych dziedzin, m.in.: Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, Mintel, Euromonitor International, Stowarzyszenie Polska Wódka, Biokurier, Hipoalergiczni, Bezpieczeństwo żywności w praktyce, Fooodtech.ac, Startup Academy, Clever Logistic, Trójkąt Sp. z o.o., Virtus,  FoodMeLaw, Stowarzyszenie Forum Dialogu Gospodarczego, Krajowa Rada Suplementów i Odżywek.

Worldfood

Nowa rzeczywistość

Pandemia, która ograniczyła możliwości w wielu dziedzinach gospodarki, nie zniechęciła organizatorów targów WorldFood Poland do stworzenia wirtualnej przestrzeni targowej, umożliwiającej potencjalne interakcje targowe w formie online. Organizatorzy targów podjęli się inicjatywy stworzenie alternatywnej formy komunikacji biznesowej dla branży spożywczej w formie wirtualnego wydarzenia, co zostało docenione przez większość uczestników.

Platforma będzie jeszcze dostępna dla wszystkich zalogowanych użytkowników do końca miesiąca tj. 30 kwietnia! Nadal można przeglądać wirtualne stoiska, profile wystawców i ich produkty oraz nawiązywać bezpośrednie kontakty poprzez funkcje czatu. Dostępne są również nagrania z konferencji, które można sobie odtworzyć w dowolnym czasie. Platforma dostępna jest tutaj: https://virtualexpo.worldfood.pl/

Szczególne podziękowania organizator targów kieruje do wszystkich partnerów: instytucjonalnych, merytorycznych oraz medialnych, którzy aktywnie brali udział w przygotowywaniu oraz promowaniu wydarzenia.

„Wyrazy podziękowania należą się także Wystawcom za chęć udziału w innowacyjnym rozwiązaniu dla branży spożywczej oraz wszystkim gościom za wzięcie udziału w targach WorldFood Poland Virtual Expo. Czas pandemii spowodował wiele zmian i zmobilizował zarówno nas jako organizatorów jak i przedsiębiorców, do poszukiwania alternatywnych rozwiązań i sposobów na kontakty biznesowe. Mam nadzieję, że wirtualna forma targów przyczyni się do rozwoju firm biorących udział w wydarzeniu online. Mam nadzieję, że kolejna edycja odbędzie się już stacjonarnie, wśród smaków i zapachów z całego świata . Do zobaczenia w następnej edycji WorldFood Poland w dniach 05-07 kwietnia 2022!” – mówi Agnieszka Szpaderska, dyrektor targów WorldFood Poland.

Więcej informacji na temat Targów: https://www.worldfood.pl/

Artykuł został dodany przez firmę

Lentewenc Sp. z o.o. (ITE Group Plc.)

Lentewenc Sp. z o.o. skupia swoje działania na organizacji międzynarodowych wystaw i konferencji w Polsce w różnych sektorach przemysłu. Organizowane przez nas targi są targami branżowymi (B2B) skupiającymi polskie i zagraniczne firmy związane z danym sektorem przemysłu. 

Zapoznaj się z ofertą firmy


Inne publikacje firmy


Podobne artykuły


Komentarze

Brak elementów do wyświetlenia.