jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Artykuł Dodaj artykuł

Lavazza - krótka historia legendarnej kawy ziarnistej

„Lavazza Paradiso in tazza” - „Kawa Lavazza, niebo w filiżance”

„Lavazza Paradiso in tazza” - „Kawa Lavazza, niebo w filiżance”

W jednej z prowadzonych przez siebie kampanii reklamowych kawa ziarnista Lavazza posługiwała się tym hasłem. W związku z tym przypuszczamy, że każdy miłośnik kawy Lavazza z całą pewnością spotkał się choć raz z tym hasłem reklamowym.

Lavazza

Krótka historia marki Lavazza

Historia kawy jest interesująca. Zaczęło się od sprzedaży mydła, po czym z mydła zmiana na kawę, międzyczasie kawa wyleciała w kosmos, ale po kolei…Luigi Lavazza w 1895 roku we włoskim mieście Turyn otworzył sklep. Na początku w jego niewielkim sklepie można było nabyć mydło, przyprawy i zioła lecznicze. Dopiero podróż Luigiego do Brazylii „obudziła” w nim zamiłowanie do kawy. Firma Lavazza rozpoczęła działalność w 1927 roku. Żona Luigiego Emilia wraz z jego dziećmi: Maria, Mario i Giuseppe byli pracownikami firmy. Tego samego też roku firma wprowadziła pergaminowe opakowania na kawę. Dzięki temu automatycznie wzrosła ilość klientów. Klienci chętniej kupowali kawę. Pergaminowe opakowania dłużej utrzymywały aromat kawy. Dwa lata po II wojnie światowej firma odrodziła się na nowo po ciężkich czasach. W 1947 roku zaprojektowano pierwsze logo Lavazza, które do dziś się nie zmieniło. Wtedy też powstały szczelnie zamykane puszki na kawę. Firma z czasem coraz lepiej się rozwija. Aby jeszcze lepiej się promować w 1956 został zaprojektowany i ruszył w miasto autobar z którego sprzedawano kawę. Znana chyba wszystkim miłośnikom kawy Lavazza Qualita Rossa weszła na rynek w 1971 roku w nowych szczelnych, zamykanych próżniowo opakowaniach. Lavazza miała też w swojej ofercie kawę bezkofeinową. Rok 1982 wprowadził ogromne zmiany. Firma otworzyła się we Francji, konkretnie w Paryżu, a następnie w Londynie. Espresso Point Lavazza - pierwszy ekspres kapsułkowy z 1989 roku, który spowodował, że kawa stała się jeszcze bardziej znana. Lavazza swoje 120 urodziny obchodziła w 2015 roku. Z okazji tak ważnych urodzin ich pierwsze espresso poleciało w kosmos. Lavazza i Włoska Agencja Kosmiczna wypracowały wspólnie ISSpresso. Był to pierwszy ekspres do kawy działający w kosmosie. Firma ciągle doskonale się rozwija. Producenci dbają, aby zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów.

Czym Lavazza jeszcze nas zaskoczy? Ciężko odpowiedzieć na to pytanie, natomiast warto obserwować nie tylko działania, ale również produkty tej marki kaw :)

Jaka jest alternatywa dla kaw ziarnistych Lavazza?

Smak jest subiektywnym zmysłem. Z tego powodu ciężko jest jakkolwiek dordzać w kwestii polecenia jakieś konkretnej mieszanki. Z tego powodu na łamach strony CzasKawy.pl publikowany jest regularnie ranking najlepszych kaw ziarnistych. Jest on przygotowywany w oparciu o najczęściej wybierany kawy ziarniste w tym właśnie sklepie. Rankingi te znajdziesz w kategorii: najlepsza kawa ziarnista, która znajduje się na wspomnianej stronie.

Wspólnie z właścicielami sklepu z kawą CzasKawy.pl opracowaliśmy kilka alternatywnych propozycji dla osób, które chciałyby spróbować czegoś nowego. Kawy ziarniste, którym warto się przyglądnąć to poniższe pozycje:

  • Riposso Bianco 100% arabica - zdecydowany faworyt pośród najczęściej wybieranych kaw w sklepie CzasKawy.pl
  • Riposso Crema Blend - jest to mieszanka ziaren arabica oraz robusta - najczęściej wybierana kawa w segmencie "nie 100% arabica"
  • TAZZA Premium 100% arabica - początkowo stała się histem sprzedażowym pośród zakupów do firm, biur, kawiarni. Aktualnie coraz więcej Klientów wybiera ją również do domowego ekspresu
  • Riposso Exclusive - kawy świeżo palone - jest to linia kaw w której znajdują się 3 produkty Riposso Exclusive: Brasile, B&K oraz Intensive. Jest to (jak podkreślają właściciele) najwyższej jakości kawa dostępna w sklepie CzasKawy.pl
  • TAZZA Espresso - szczególnie polecana jako kawa "na rozpoczęcie dnia" ze względu na wysoką zawartość kofeiny

A jakie są Wasze ulubione marki kaw?

Artykuł sponsorowany


Komentarze

Brak elementów do wyświetlenia.