jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Artykuł Dodaj artykuł

Zbliża się IX edycja międzynarodowych targów żywności i napojów WorldFood Poland – zarejestruj się już dziś!

Targi WorldFood Poland odbędą się w dniach 18-20 kwietnia w Centrum EXPO XXI w Warszawie, ul. Prądzyńskiego 12/14. Podczas tegorocznej edycji zaprezentowane zostaną nowości: sektor Packaging i strefa roślinna. W ramach targów tradycyjnie już odbędą się prelekcje i debaty na temat aktualnej sytuacji na rynku spożywczym. Partnerem tytularnym  targów WorldFood Poland została KSM-66 Ashwaganda.

Zbliża się IX edycja międzynarodowych targów żywności i napojów WorldFood Poland – zarejestruj się już dziś!

Targi WorldFood Poland odbędą się w dniach 18-20 kwietnia w Centrum EXPO XXI w Warszawie, ul. Prądzyńskiego 12/14. Podczas tegorocznej edycji zaprezentowane zostaną nowości: sektor Packaging i strefa roślinna. W ramach targów tradycyjnie już odbędą się prelekcje i debaty na temat aktualnej sytuacji na rynku spożywczym. Partnerem tytularnym  targów WorldFood Poland została KSM-66 Ashwaganda.

Wystawcy z całego świata w jednym miejscu

Co roku około połowa wystawców to producenci i dystrybutorzy z zagranicy. W tym roku możemy udać się w podróż po smakach i zapachach do krajów takich jak m.in.:

Sri Lanka, Ukraina, Sri Lanka, Korea Południowa, Grecja, Włochy, Hiszpania, Tajlandia, Cypr, Afganistan, Belgia, Kazachstan i Islandia. Oprócz zagranicznych stoisk, na targach będziemy mogli spróbować polskich, regionalnych produktów w pawilonach województw: mazowieckiego, łódzkiego oraz podkarpackiego. Różnorodność artykułów dostępnych na stoiskach przyciągają co roku tysiące branżowych odwiedzających, którzy reprezentują produkcję, dystrybucję, sieci handlowe, eksport i import z całej branży spożywczej.

Nowości na targach WorldFood Poland

Po raz pierwszy w ramach specjalnej strefy Food&Drink Packaging, firmy z branży opakowań będą mogły zaprezentować najnowsze systemy z zakresu kompleksowego pakowania produktów spożywczych i suplementów diety. Niezmiennie na targach prezentowane będą także usługi z zakresu technologii, przetwórstwa i produkcji spożywczej - od produkcji aż po transport w chłodniczym łańcuchu dostaw.  Podążając za aktualnymi trendami, organizatorzy WorldFood Poland postanowili również utworzyć nową kategorię produktową – roślinne zamienniki produktów odzwierzęcych. Sieci handlowe już teraz muszą przygotować się na nadchodzącą roślinną rewolucję, dlatego też targi WorldFood Poland są doskonałym miejscem, aby z jednej strony zaprezentować swoją bogatą ofertę roślinnych zamienników, a z drugiej ułatwić przedstawicielom działów zakupów i inwestorom  znalezienie nowych, innowacyjnych produktów, które wzbogacą ich ofertę i pomogą przyciągnąć do ich sklepów coraz bardziej świadomych konsumentów. 

Branżowe konferencje i debaty

Jak gwarantuje dyrektor targów Agnieszka Szpaderska, program merytoryczny targów będzie dotyczył istotnych, aktualnych wyzwań i trendów świata spożywczego. Eksperci, przedstawiciele instytucji oraz mediów poruszą ważne zagadnienia, takie jak: znaczenie polskich marek spożywczych w promocji kraju, znakowanie produktów żywnościowych, system kaucyjny, efektywne wykorzystanie zasobów w produkcji żywności  czy wpływ inflacji na rentowność w branży. Na scenie w sektorze NutraFood, będzie miała miejsce druga odsłona programu „Spring Agenda” we współpracy z PK Components. Zostanie poświęcona w całości najnowszym trendom i regulacjom w branży suplementów diety. W partnerstwie z Krajową Radą Suplementów Diety i Odżywek spojrzymy na suplementy diety z perspektywy ich bezpieczeństwa i jakości.

Wystawcy sektora Food&Drink

Food&Drink jest jednym z najważniejszych sektorów na targach, obejmującym wiele różnorodnych produktów od świeżych i puszkowanych produktów po zioła, orzechy i tłuszcze, aż po napoje bezalkoholowe i kawy. W tej edycji spotkać będzie można takie firmy jak: Viands, Twardzik, Get a Fruit, Mateo, Cyprus Trade Center, Solida Food.

Biznesowy matchmaking podczas targów

Wszyscy wystawcy biorący udział w targach, mają możliwość bezpłatnego skorzystania z programu do MatchMakingu. W spotkaniach udział biorą kupcy z polskich i międzynarodowych sieci handlowych, sklepów specjalistycznych, stacji paliw, sektora e-commerce i HoReCa.

Konkurs o Złoty Medal pozwoli wyróżnić Twój produkt

Konkurs o Złoty Medal dedykowany jest wszystkim wystawcom, którzy chcą wypromować swoje produkty. Kupcy z sieci handlowych oraz eksperci żywieniowi osobiście przetestują i ocenią każdy zgłoszony produkt. Udział w konkursie daje realną możliwość wprowadzenia produktu do szerokiego kanału sprzedaży! W tej edycji konkursu udział wezmą jurorzy reprezentujący: sieć sklepów Chorten, NETTO, NTFY, Kuchnie Świata, Frisco, Transgourmet Polska, SGGW oraz OSSKiC.

Zarejestruj się już dziś!

Już teraz warto zaplanować swój udział w najważniejszym branżowym wydarzeniu branży spożywczej i zarejestrować się poprzez krótki formularz dostępny na stronie www.worldfood.pl. Bezpłatny udział w targach przewidziany jest dla osób reprezentujących handel, dystrybucję, produkcję, farmację i sektor HoReCa.

WorldFood Poland to pozycja obowiązkowa na liście wydarzeń branżowych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze spożywczym.

Już dziś zapisz w kalendarzu: 18-20 kwietnia 2023. Widzimy się w EXPO XXI Warszawa na WorldFood Poland.

Więcej informacji na stroniewww.worldfood.pl

 

Artykuł reklamowy

Artykuł został dodany przez firmę

Lentewenc Sp. z o.o. (ITE Group Plc.)

Lentewenc Sp. z o.o. skupia swoje działania na organizacji międzynarodowych wystaw i konferencji w Polsce w różnych sektorach przemysłu. Organizowane przez nas targi są targami branżowymi (B2B) skupiającymi polskie i zagraniczne firmy związane z danym sektorem przemysłu. 

Zapoznaj się z ofertą firmy


Inne publikacje firmy


Podobne artykuły


Komentarze

Brak elementów do wyświetlenia.