Oferta pracy

Specjalista ds. Kadr i Płac

Kraków, małopolskie, Polska Dodano: 2021-10-13 | ID oferty: 1050324

Numer referencyjny: PC/KR/WS/09/2021/2021/9/68



Opis stanowiska:



  • Dokładne i terminowe wprowadzanie danych do systemu płacowego zgodnie z ustalonymi metodami,

  • Dokładne i terminowe naliczanie wynagrodzeń (dla wszystkich rodzajów umów o pracę), a także realizacja kompleksowego procesu naliczania wynagrodzeń, czynności obejmują m.in.: przygotowywanie pasków płacowych, dokumentów przelewów gotówkowych, rozliczanie płac itp.,

  • W przypadku wykrycia jakiegokolwiek błędu terminowe wyjaśnienia i rozwiązania,

  • Przygotowywanie miesięcznych i rocznych kalkulacji podatku dochodowego,

  • Przygotowywanie i przesyłanie danych do ZUS; miesięczne obliczenia potrąceń na ubezpieczenie zdrowotne,

  • Odpowiadanie na pytania i udzielanie porad menedżerom i pracownikom, przygotowywanie weryfikacji zatrudnienia itp,

  • Współpraca z innymi działami, w szczególności: HR, Finanse, IT, Dział Prawny,

  • Zarządzanie archiwami dokumentów i dokumentacją płacową,

  • Zarządzanie zwolnieniami lekarskimi i dokumentacją zwolnień lekarskich,

  • Prowadzenie korespondencji z jednostkami samorządu terytorialnego: Urzędem Skarbowym, ZUS itp.,

  • Przygotowywanie danych i raportów do celów analityczno-audytowych oraz dla działu finansowego,

  • Przestrzeganie i przestrzeganie zasad i przepisów dotyczących prywatności danych, zasad i standardów HSSE,

  • Naliczanie potrąceń windykacyjnych,

  • Księgowość SAP,

  • Aktywny udział w kontrolach rządowych,

  • Zarządzanie przelewami wynagrodzeń,

  • Wspieranie i dzielenie się wiedzą z innymi członkami zespołu, pomagając w rekrutacji nowych członków zespołu,

  • Zarządzanie PPK.



Wymagania:



  • Bardzo dobrego zrozumienia często zmieniających się przepisów prawnych i regulacji mających wpływ na płace,

  • Umiejętności praca na wielu różnych systemach informatycznych: system płacowy (SIMPLE), ZUS – Płatnik, Platforma ZUS – PUE, Excel, SAP, Systemy bankowe,

  • Nadzwyczajnej dbałość o szczegóły zapewniającej, że wszystkie audyty wewnętrzne i zewnętrzne są zgodne z politykami i regulacjami,

  • Nastawienia na ciągłe doskonalenie, szukanie sposobów na usprawnienie procesów i sposobów pracy,

  • Konieczności szkolenia i samodoskonalenia wiedzy specjalistycznej,

  • Doskonałej organizacji pracy i umiejętność samodzielnego ustalania priorytetów własnej pracy,

  • Dobrego angielskiego,

  • Umiejętności pracy w zespole,

  • Bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych,

  • Możliwości samodzielnego zarządzania własnym czasem i wieloma zadaniami jednocześnie przy napiętych terminach,

  • Bardzo dobrej znajomość pakietu MS Office (Excel),

  • Podstawowej wiedza z zakresu finansów i/lub rachunkowości.



Oferujemy:



  • Stabilną prace w profesjonalnym zespole,

  • Umowa o pracę,

  • Odpowiednie i konkurencyjne wynagrodzenie,

  • Ciekawą ścieżkę kariery w międzynarodowej organizacji,

  • Prywatną opieka zdrowotna, świadczenia pracownicze.



Forma kontaktu:

https://rms.workservice.pl/apply/jo/85153812/rc/6180349
Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

Gi Group Sp z o.o.
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą:

Gi Group Sp z o.o.

Kraków małopolskie

Dane kontaktowe: