Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klientów internetowego sklepu zoologicznego

Warszawa, mazowieckie, Polska Dodano: 2021-11-24 | ID oferty: 1115198



Wymagania:





Przyszły zakres obowiązków:




  • Profesjonalna opieka nad klientami i udzielanie konsultacji związanych z suplementacją w żywieniu psów (email, telefon)

  • Obsługa platformy sklepu internetowego oraz zamówień

  • Przygotowywanie materiałów branżowych (krótkie artykuły, materiały do czasopism branżowych)

  • Obsługa działań marketingowych (współpraca z agencjami reklamowymi, czasopismami branżowymi, organizatorami targów i wydarzeń, sponsoring)

  • Monitorowanie i analiza rynku oraz raportowanie działań



Wymagania: 




  • Znajomość zagadnień z zakresu żywienia psów oraz chęć rozwoju w tym kierunku

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie 

  • Biegła obsługa komputera (MS Office, program księgowy, platformy sprzedaży internetowej)

  • Dyspozycyjność, samodzielność, zaangażowanie i dobra organizacja pracy



Oferujemy:




  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę + system premiowy

  • Kartę Benefit Multisport

  • Szkolenia umożliwiające poszerzanie swoich kompetencji oraz umiejętności 

  • Przyjazną atmosferę w pracy

  • Dużą swobodę działania w powierzonym obszarze







Forma kontaktu:



APLIKUJ TERAZ

Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

Eagle Recruitment
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą: