jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Przetarg

Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej w II półroczu 2020r.

29-05-2020, 00:00

Dane kontaktowe

Dom Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej
ul. Puszkina 7,41-704 Ruda Śląska
tel. 322 481 774,
fax. 032 2481774 w. 33
e-mail: [email protected],
http:// http://www.dps-senior.4bip.pl/

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu


Ogłoszenie nr 544986-N-2020 z dnia 2020-05-29 r.

Dom Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej: Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej w II półroczu 2020r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej, krajowy numer identyfikacyjny 12459040000000, ul. ul. Puszkina  7 , 41-704  Ruda Śląska, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 481 774, , e-mail [email protected], , faks 032 2481774 w. 33.
Adres strony internetowej (URL): http://www.dps-senior.4bip.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.dps-senior.4bip.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Dom Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej, 41- 704 Ruda Śl., ul. Puszkina 7, lub przesłać ofertę pocztą
Adres:
Dom Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej, 41- 704 Ruda Śl., ul. Puszkina 7

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej w II półroczu 2020r.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej w II półroczu 2020r. Zamówienie realizowane będzie z podziałem na wyszczególnione poniżej pakiety:Pakiet nr 1 Dostawa przetworów spożywczych Pakiet nr 2 Dostawa artykułów sypkich Pakiet nr 3 Dostawa artykułów nabiałowych Pakiet nr 4 Dostawa wyrobów piekarskich Pakiet nr 5 Dostawa wypieków cukierniczych Pakiet nr 6 Dostawa warzyw świeżych i suszonychPakiet nr 7 Dostawa owoców świeżych i suszonych Pakiet nr 8 Dostawa warzyw i owoców mrożonych Pakiet nr 9 Dostawa ryb świeżych, mrożonych, wędzonych i przetworów rybnychPakiet nr 10 Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego oraz podrobówPakiet nr 11 Dostawa mięsa i podrobów drobiowych Pakiet nr 12 Dostawa wędlin Pakiet nr 13 Dostawa jaj kurzych Pakiet nr 14 Dostawa czekolad i wyrobów cukierniczych Pakiet nr 15 Dostawa napojów bezalkoholowych

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15131000-5
15410000-5
15330000-0
15600000-4
15800000-6
15500000-3
15400000-2
15898000-9
15810000-9
15820000-2
03200000-3
15331135-2
15332410-1
15330000-0
15200000-0
15211100-1
15110000-2
15131100-6
03142500-3
15840000-8
15980000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Wykonawca musi dysponować środkiem transportu przeznaczonym wyłącznie do przewozu artykułów spożywczych (żywnościowych). Środek transportu musi być utrzymywany w dobrym stanie technicznym, zabezpieczającym przed zanieczyszczeniem artykułów żywnościowych i umożliwiającym zachowanie ich właściwej jakości zdrowotnej, posiadać powierzchnię ładunkową dostosowaną do rodzaju przewożonych artykułów oraz konstrukcję umożliwiającą łatwe utrzymanie czystości i porządku, a także dezynfekcję. - Wykonawcy winni zapewnić dowóz artykułów spożywczych w pojemnikach lub opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, łatwych do utrzymania w czystości oraz zapewniających artykułom żywnościowym odpowiednie warunki w czasie przewozu i rozładunku. Wszystkie artykuły spożywcze winny być przewożone w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość zdrowotna oraz cechy organoleptyczne określone w przepisach o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz innych przepisach. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z właściwymi przepisami prawa oraz zasadami „dobrej praktyki higienicznej” obejmującymi takie aspekty jak: odpowiedni stan higieniczny pojazdu i opakowań, temperaturę przewozu żywności, higienę osobistą i odzież ochronną dostawcy, datę przydatności do spożycia, itp.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy (zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załączniki nr 5 do SIWZ).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-08, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: DOSTAWA PRZETWORÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „SENIOR” W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I Przetwory, tłuszcze roślinne 1 Ananas kons. plastry - masa netto bez zalewy 300-1000g kg 112 Brzoskwinie konserwowe - masa netto bez zalewy 300-1000g kg 113 Chrzan tarty na kwasku cytrynowym 150-300g kg 354 Ćwikła z chrzanem 250-500g kg 55 Dżemy owocowe niskosłodzone z kawałkami owoców (różne smaki) min 40g owoców na 100g 200-500g kg 456 Fasola czerwona, biała konserwowa - masa netto bez zalewy 200-500g kg 157 Groszek konserwowy - masa netto bez zalewy 200-500g kg 608 Ketchup łagodny minimum 55% przecieru pomidorowego 600-1000g kg 859 Ketchup łagodny minimum 55% przecieru pomidorowego 250-599g kg 2410 Koncentrat pomidorowy 30% 800-1000g kg 9011 Koncentrat pomidorowy 30% 180-200g kg 2412 Koncentrat buraczany płynny min.50% soku z buraków 180-400g kg 1513 Krem czekoladowy do smarowania z dodatkiem orzechów - nie więcej niż 34g tłuszczu na 100g produktu 180-400g kg 1914 Kukurydza konserwowa - masa netto bez zalewy 200-500g kg 1515 Miód naturalny 200-500g kg 3316 Musztarda delikatesowa 500-1000g kg 4817 Musztarda delikatesowa 150-250g kg 3018 Ocet spirytusowy - 10% kwasowości 0,4-0,5l l 4519 Ogórki konserwowe całe - masa netto bez zalewy 400-1000g kg 14020 Olej uniwersalny rzepakowy 0,9-1 l l 39021 Olej słonecznikowy tłoczony na zimno 0,25l l 3,522 Oliwa z oliwek extra virgin 0,25-0,5l l 7,523 Papryka konserwowa, słodka płaty - masa netto bez zalewy 260-600g kg 4024 Powidła śliwkowe - min 150g owoców na 100g produktu 250-500g kg 4225 Przyprawa do zup w płynie z wyciągiem z lubczyku 500-1000ml l 27526 Seler konserwowy nitki - masa netto bez zalewy 150-500g kg 727 Sos słodko kwaśny, chiński, meksykański, itp. z kawałkami warzyw 300-600g kg 1728 Zaprawa cytrynowa min. 40% soku z cytryny 1l l 17529 Zaprawa cytrynowa min. 40% soku z cytryny 0,5l l 2030 Majonez dekoracyjny 180-490g kg 5031 Majonez dekoracyjny 500-1000g kg 90II Konserwy mięsne1 Mielonka konserwowa - turystyczna, tyrolska itp. min. 55% mięsa 100-300g kg 402 Szynka konserwowa wieprzowa - min. 60% mięsa wieprzowego 100-300g kg 183 Szynka konserwowa drobiowa - min. 59% mięsa drobiowego 100-300g kg 184 Pasztet drobiowy smakowy (np. z bazylią i szonymi pomidorami, z pieczarkami, z koperkiem, z pomidorami, z papryką) - min. 33% mięsa 100-200g kg 75 Pasztet drobiowy - min. 33% mięsa drobiowego 130g-160g kg 306 Pasztet wieprzowy - min. 33% mięsa wieprzowego 100-300g kg 60III Bakalie1 Rodzynki kg 1,52 Kokos - wiórki kg 0,53 Orzechy włoskie łuskane kg 1,34 Morele suszone kg 1,25 Migdały - płatki kg 1,1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15131000-5, 15330000-0, 15410000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagania jakościowe dla przetworów spożywczych Artykuły spożywcze winny być dostarczane w czystych, nieuszkodzonych mechanicznie, szczelnie zamkniętych opakowaniach. Produkty nie mogą wykazywać objawów psucia, pleśni, obcych zapachów. Nie dopuszcza się produktów potłuczonych, połamanych, pogniecionych oraz z kończącym się terminem przydatności do spożycia.


Część nr: 2Nazwa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SYPKICH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „SENIOR” W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Bazylia suszona 10-40g kg 0,102 Budyń - różne smaki (bez cukru) 1000g kg 243 Budyń - różne smaki (bez cukru) 35-200g kg 1,504 Bulion grzybowy (sypki) 200-500g kg 1,505 Cukier kryształ 1000g kg 16006 Cukier wanilinowy 10-50g kg 0,707 Cynamon mielony 10-20g kg 0,158 Czosnek granulowany, polski 10-20g kg 99 Galaretka owocowa - różne smaki 75-90g kg 3810 Gałka muszkatołowa, mielona 10-20g kg 0,1011 Herbata expresowa owocowa, różne smaki, a 20 szt 30-40g kg 0,5012 Herbata expresowa typu earl grey a' 100 szt - mieszanka mocnych czarnych herbat z dodatkiem olejku z bergamotki 150-200g kg 7213 Herbata expresowa ziołowa a' 20 szt (mięta, melisa, rumianek, pokrzywa) 30-40g kg 0,4014 Imbir mielony 10-20g kg 0,0615 "Kakao naturalne ciemne (tłuszcz kakaowy min. 12% )" 100-200g kg 616 Kasza gryczana - cała palona 500-1000g kg 6017 Kasza jęczmienna - średnia 500-1000g kg 5018 Kasza manna 500-1000g kg 7019 Kaszka mleczno - ryżowa (smakowa) 230-350g kg 820 Kawa naturalna mielona 100% 100g kg 1821 Kawa naturalna mielona 100% 250-500g kg 2522 Kawa zbożowa 200-500g kg 2523 Kleik ryżowy 160-200g kg 824 Kminek cały 10-20g kg 0,1525 Kurkuma 10-20g kg 0,0526 Kwasek cytrynowy 10-20g kg 0,2027 Liść laurowy 5-20g kg 0,4028 Lubczyk suszony 5-10g kg 0,3029 Majeranek 5-20g kg 130 Makaron 4 jajeczny - łazanki # 500-1000g kg 4031 Makaron 4 jajeczny - nitki # (domowy, do rosołu) 250g kg 4032 Makaron 4 jajeczny - kolanka, rurki, muszelki, świderki # 500-1000g kg 6033 Makaron z mąki durum - świderki # 500-1000g kg 5034 Mąka pszenna poznańska 1000g kg 38035 Maka ziemniaczana 1000g kg 15036 Mąka żytnia żurek 500g-1000g kg 1537 Papryka słodka mielona 10-20g kg 3,538 Pieprz czarny mielony 10-20g kg 439 Płatki jaglane 200-500g kg 2440 Płatki kukurydziane - różne smaki (np.: naturalne, czekoladowe, z miodem) 250-500g kg 1841 Płatki owsiane 200g-500g kg 2042 Przyprawa curry 10-30g kg 0,1543 Płatki ryżowe 200-500g kg 2244 Przyprawa warzywna do potraw 75-200g kg 1945 Rosół drobiowy (sypki lub w kostkach) - musi zawierać suszone mięso drobiowe lub ekstrat mięsa drobiowego 80-1000g kg 3846 Ryż biały 1000g kg 17047 Sos biały (na bazie mleka) 25-50g kg 2,548 Sos pieczeniowy ciemny 25-50g kg 549 Sos sałatkowy 100% naturalnych składników - różne smaki (np.: ziołowy, paprykowo-ziołowy, czosnkowy, włoski, francuski, grecki itp.) ## 5-20g kg 350 Sól spożywcza jodowana 1000g kg 20051 Sucharki bez cukru 280-300g kg 652 Ziele angielskie całe 10-20g kg 0,4553 Żelatyna spożywcza wieprzowa 50g-100g kg 5,5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15600000-4, 15800000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagania jakościowe dla artykułów sypkich Artykuły sypkie winny być dostarczane w czystych, nieuszkodzonych mechanicznie, szczelnie zamkniętych opakowaniach. Produkty nie mogą wykazywać objawów psucia, pleśni, uszkodzenia, obcych zapachów. Powinny posiadać swoisty zapach. Nie dopuszcza się produktów zmoczonych, pogniecionych, nadmiernie zbrylonych oraz z kończącym się terminem przydatności do spożycia.


Część nr: 3Nazwa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „SENIOR” W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Deser wielosmakowy: ryżowy, z kaszą manną 120-200g kg 1252 Deser wielosmakowy z bitą śmietaną na bazie budyniu, twarożku 115-200g kg 1403 Jogurt owocowy, z kawałkami owoców 115-200g kg 1804 Jogurt naturalny do 5g tłuszczu na 100g produktu 150-200g kg 855 Jogurt naturalny do 5g tłuszczu na 100g produktu 300g-500g kg 206 Jogurt naturalny (dwukomorowy) z musem owocowym 110-150g kg 1007 Jogurt pitny 150-250ml l 1408 Jogurt owocowy ze zbożami - różne smaki 150-200g kg 359 Jogurt deserowy z owianką - różne smaki 150-200g kg 3510 Maślanka naturalna karton 1l l 27011 Maślanka owocowa 250-300ml l 12012 Kefir naturalny 1l l 9013 Kluski na parze kg 1814 Margaryna do smarowania pieczywa, z dodatkiem masła 450-500g kg 815 Margaryna mleczna zwykła 250g kg 17516 Masło - min. 82% tłuszczu mlecznego 200g kg 105017 "Mix tłuszczowy do smarowania min.75% tłuszczu ( zawartość tłuszczu mlecznego min.12%)" 200-250g kg 1518 Mleko 2% 5-20l l 630019 Mleko 2% 1l l 38020 Ser biały półtłusty - krajanka (masa netto) kg 29021 Ser podpuszczkowy pleśniowy 100-200g kg 2222 Ser domowy z kminkiem 150-200g kg 11023 Ser feta 200-300g kg 2,724 Ser mozarella (kulki w zalewie) 100-130g kg 1225 Ser wielosmakowy fromage 75-100g kg 5526 Ser żółty łagodny, tłusty # 500-3000g kg 14027 Ser żółty wędzony 500-2000g kg 3028 Serek topiony kremowy kostka - różne smaki (min. 40% serów) # 100g kg 12029 Serek topiony kremowy wędzony 500-2000g kg 6030 Ser twarogowy kanapkowy w plastrach -rózne smaki 150g kg 7231 Serek homogenizowany - różne smaki 100-200g kg 15032 Serek naturalny homogenizowany 100-200g kg 5533 Serek kanapkowy twarożkowy, kremowy - różne smaki 100-150g kg 5534 Serek twarożkowy wiejski ziarnisty 200g kg 10035 Śmietanka do kawy 10% 10 g szt 120036 Śmietana spożywcza słodka 18% 250-500ml l 22037 Śmietana 12% homogenizowana 180-400g kg 1638 Śmietanka 36% (do deserów) 200-500ml l 539 Smalec wieprzowy kostka 200-250g kg 2640 Twaróg wędzony 200-300g kg 1241 Napój probiotyczny (smak naturalny) 100g kg 3042 Mleczko smakowe do picia (ze słomką) 200-250ml l 643 Drożdże piekarnicze świeże 42-100g kg 1,5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3, 15400000-2, 15898000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagania jakościowe dla artykułów nabiałowych Artykuły nabiałowe winny być dostarczane świeże, odpowiadające przyjętym normom, w czystych, nieuszkodzonych mechanicznie, szczelnie zamkniętych opakowaniach. Produkty nie mogą wykazywać objawów psucia, pleśni. Powinny posiadać swoisty dla danego produktu zapach i smak - nie dopuszcza się towarów o skwaśniałym, obcym zapachu i smaku. Nie będą uznawane wyroby „seropodobne” oraz towary z kończącym się terminem przydatności do spożycia.


Część nr: 4Nazwa: DOSTAWA WYROBÓW PIEKARSKICH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „SENIOR” W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Chleb pszenno - żytni krojony 900-1000g kg 6 4002 Chleb wielosmakowy - krojony (słonecznikowy, sojowy, graham, cebulowy, razowy itp.) bez sztucznych barwników 400 - 500g kg 9403 Wek krojony (bułka pszenna długa, krojona) 300-500g kg 1504 Bułka kajzerka 50-60g kg 7005 Pieczywo mleczne (rogal, chałka ) 70-100g kg 756 Bułka mleczna 50-80g kg 657 Groszek ptysiowy kg 2,28 Bułka tarta 400-500g kg 140
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15820000-2, 15810000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Pieczywo należy dostarczać w zamkniętych opakowaniach. W przypadku dostarczenia towaru w nieodpowiednich opakowaniach towar będzie podlegał zwrotowi. Wymagania jakościowe dla pieczywa Pieczywo winno być dostarczane świeże, dobrze wyrośnięte, o barwie złocistej po jasnobrązową. Skórka ściśle połączona z miękiszem. Produkty nie mogą wykazywać objawów psucia, pleśni. Powinny posiadać smak i zapach charakterystyczny dla danego asortymentu. Nie dopuszcza się pieczywa: zdeformowanego, uszkodzonego mechanicznie, o oddzielającym się od miękiszu, zabrudzonej lub spalonej skórce, niedopieczonego, z zakalcem, kruszącego się, z obecnością grudek mąki (lub grudek innych surowców), o gorzkim, zbyt kwaśnym, zbyt słonym, niesłonym lub innym obcym smaku (stęchłym, mdłym).


Część nr: 5Nazwa: DOSTAWA WYROBÓW CUKIERNICZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „SENIOR” W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Ślimaczki cynamonowe (drożdżowe ślimaczki z cynamonowym nadzieniem) 60-80g kg 212 Ślimaczki cynamonowe z ogr. Ilością cukru (drożdżowe ślimaczki z cynamonowym nadzieniem) 60-80g kg 83 Rogalik z różnymi nadzieniami (z marmodalą, budyniem, czekoladą) 70-120g kg 454 Rogalik z różnymi nadzieniami z ogr. ilością cukru 70-120g kg 205 Drożdżówka wielosmakowa (z budyniem, cynamonem, serem i owocami, serem i marmoladą) ) 80-120g kg 606 Drożdżówka z ograniczoną ilością cukru 80-120g kg 227 Jagodzianka 70 -100g kg 558 Jagodzianka z ogr.ilością cukru 70-100g kg 209 Pączek z różnym nadzieniem (ze śmietaną, marmoladą, budyniem, kajmakiem, itd.) 70 - 100g kg 7010 Pączek z ograniczoną ilością cukru, bez polewy 70 - 100g kg 2811 "Biszkopt z kremem budyniowym z galaretkąi sezonowymi owocami" kg 3012 Kruche ciasto - typu pleśniak- jasne i ciemne przekładane kwaśnym dżemem (np. z czarnej porzeczki) lub owocami i bezowym wierzchem kg 3013 Ciasto -typu malinowa chmurka na kruchym spodzie pokryte galaretką z malinami, przełożone naturalną bitą śmietaną, na wierzchu z warstwą bezową i migdałami kg 7014 Rolada z bitą śmietaną – Rolada biszkoptowa z naturalną bitą śmietaną i nadzieniem (truskawki, galaretka itp.) kg 1615 Ciastko W-Z – Czekoladowy biszkopt pokryty cienką warstwą dżemu lub marmolady, przełożony naturalną bitą śmietaną z polewą czekoladową 80-100g kg 1816 Ciasto Tiramisu - włoski deser z delikatnym biszkoptem nasączonym kawą i kremową masą mascarpone, posypany kakao kg 2817 Ciasto tortowe - Ciasto biszkoptowe przekładane owocami (np.: wiśniami) i kremem,masą kokosową, masą orzechową itp. kg 3018 Szarlotka - Ciasto z jabłek z cynamonem, na kruchym spodzie kg 6519 Delikatny sernik oblewany czekoladą - typu wiedeński kg 3020 Sernik na ucieranym cieście kg 3021 Sernik z rosą – Ciasto na kruchym spodzie z masą serową pokryte bezową pianką kg 3022 Sernik na drożdżowym spodzie kg 3023 Ciasto drożdżowe z owocami (sezonowymi) kg 2524 Ciasto drożdżowe z kruszonką kg 1825 Ptysie miniaturki nadziewane naturalną bitą śmietaną, budyniem itp. do ok. 30g/szt. kg 926 Kokosanki domowe - na maśle i białkach jaj z całymi wiórkami kokosowymi min. 35% kg 1827 Piernik do moczki kg 3,528 Piernik z bakaliami, przekładany marmoladą i oblewany czekoladą kg 2529 Pączki "mini" z nadzieniem do ok. 30g/szt. kg 630 Babeczki piaskowe 70-100g kg 75
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15810000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wypieki cukiernicze należy dostarczać w zamkniętych opakowaniach. W przypadku dostarczenia towaru w nieodpowiednich opakowaniach towar będzie podlegał zwrotowi. Wymagania jakościowe dla wypieków cukierniczych Wypieki cukiernicze winny być dostarczane świeże, charakteryzujące się smakiem i zapachem swoistym dla danego asortymentu. Produkty nie mogą wykazywać objawów psucia, pleśni. Nie dopuszcza się wypieków zdeformowanych, uszkodzonych mechanicznie, zabrudzonych lub spalonych, niedopieczonych, niewyrośniętych, z zakalcem, nadmiernie kruszących się, z obecnością grudek mąki (lub grudek innych surowców), o obcym smaku (stęchłym lub mdłym).


Część nr: 6Nazwa: DOSTAWA WARZYW ŚWIEŻYCH I SUSZONYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „SENIOR” W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Buraki czerwone, śreniej wielkości kg 3402 Botwinka kg 203 Brokuły - różyczka kg 204 Cebula (bez szczypioru) twarda, min. średniej wielkości kg 2855 Cebulka zielona,szczypiorek (VII-X) kg 366 Cebulka zielona, szczypiorek (XI-XII) kg 187 Cukinia kg 188 Czosnek polski kg 219 Kalafior - różyczka kg 14010 Kalarepa kg 1611 Kapusta biała - główka kg 45012 Kapusta biała młoda - główka kg 20013 Kapusta czerwona - główka kg 20014 Kapusta czerwona młoda - główka kg 17015 Kapusta kiszona kg 45016 Kapusta pekińska kg 14017 Kapusta włoska - główka kg 6018 Kapusta włoska młoda - główka kg 2019 Koperek zielony (VII-X) kg 3220 Koperek zielony (XI-XII) kg 1621 Młode liście lub mieszanka liści ( botwinka, cykoria, endywia, roszponka, rukola, szpinak, itp.) 80-200g/op. kg 422 Ogórki kiszone kg 20023 Ogórki małosolne kg 2024 Ogórki zielone (VII-X) kg 15025 Ogórki zielone (XI-XII) kg 4026 Papryka czerwona kg 5027 Papryka żółta/pomarańczowa kg 1528 Papryka zielona kg 329 Pieczarki kg 13030 Pietruszka korzeń min. średniej wielkości min. 150g kg 46531 Pietruszka zielona (VII-X) kg 6032 Pietruszka zielona (XI-XII) kg 3033 Pomidory (VII-X) kg 35034 Pomidory (XI-XII) kg 15035 Por kg 12536 Rzodkiewka bez liści (VII-X) kg 4037 Rzodkiewka bez liści (XI-XII) kg 1838 Rzodkiew biała kg 2539 Sałata zielona (VII-X) kg 8040 Sałata zielona (XI-XII) kg 2541 Sałata lodowa kg 7042 Seler korzeń kg 52043 Marchew min. średniej wielkości kg 1 22044 Ziemniaki żółte lub czerwone średniej lub dużej wielkości - jednogatunkowe min. 100g kg 7 00045 Ziemniaki żółte lub czerwone młode - jednogatunkowe min. 75g kg 3 00046 Fasola kolorowa - sucha kg 1547 Fasola Jaś - sucha kg 3248 Fasolka szparagowa kg 8049 Groch łuszczony kg 1850 Pasternak kg 151 Mak niebieski mielony kg 852 Grzyby suszone kg 2,6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03000000-1, 03200000-3, 15331135-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagania jakościowe dla warzyw świeżych i suszonych Dostarczane warzywa muszą być zdrowe, świeże, czyste, praktycznie wolne od szkodników i uszkodzeń miąższu. Powinny charakteryzować się smakiem i zapachem swoistym dla danego asortymentu. Nie dopuszcza się produktów gnijących, nadmiernie zawilgoconych lub z objawami zepsucia, pleśni, obicia. Warzywa suszone dostarczane powinny być w odpowiednio zabezpieczonych opakowaniach.


Część nr: 7Nazwa: DOSTAWA OWOCÓW ŚWIEŻYCH I SUSZONYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „SENIOR” W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Arbuz kg 4502 Banany # 170-220g/szt kg 7503 Borówka amerykańska kg 364 Brzoskwinie # 120-150g/szt kg 1405 Brzoskwinie paraquayo # 60-100g/szt kg 756 Cytryny kg 27 Czereśnie kg 808 Grapefruity # 300-350g/szt kg 1709 Jabłka kg 60010 Jabłka deserowe # 200-250g/szt kg 70011 Jagody kg 812 Morele deserowe kg 9013 Mandarynki # 80-110g/szt kg 24014 Nektaryny # 120-150g/szt kg 8015 Owoce kiwi # 100-120g/szt kg 9016 Pomarańcze # 200 - 250g/szt kg 60017 Truskawki ( VII ) kg 5018 Truskawki ( VIII-XII ) kg 619 Śliwki kg 30020 Śliwki deserowe kg 22021 Winogrona deserowe ( VII - X ) kg 15022 Winogrona deserowe ( XI - XII ) kg 823 Wiśnie kg 9024 Rabarbar kg 9025 Gruszki deserowe # 170-220g/szt kg 14026 Gruszki suszone kg 2,527 Śliwki suszone bez pestek kg 628 Jabłka suszone kg 2,5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03000000-1, 03200000-3, 15332410-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagania jakościowe dla owoców świeżych i suszonych Dostarczane owoce muszą być zdrowe, świeże, czyste, praktycznie wolne od szkodników i uszkodzeń miąższu. Powinny charakteryzować się smakiem i zapachem swoistym dla danego asortymentu. Nie dopuszcza się produktów gnijących, nadmiernie zawilgoconych lub z objawami zepsucia, pleśni, obicia


Część nr: 8Nazwa: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „SENIOR” W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Brokuły - różyczka 2000-2500g kg 1302 Brukselka 2000-2500g kg 453 Fasolka szparagowa zielona, cięta 2000-2500g kg 654 Kalafior - różyczka 2000-2500g kg 1105 Marchewka krojona w kostkę 2000-2500g kg 756 "Mieszanka kompotowa (wiśnia, aronia,czarna porzeczka, śliwka,truskawka)" 450g kg 807 "Mieszanka kompotowa (wiśnia, aronia,czarna porzeczka, śliwka,truskawka)" 2000-2500g kg 4808 Szpinak drobno rozdrobniony 2000-2500g kg 1309 Truskawki 2000-2500g kg 2510 Włoszczyzna mrożona paski (marchew, pietruszka, seler) 2000-2500g kg 35
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15330000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagania jakościowe dla owoców i warzyw mrożonych Produkty mrożone winny być dostarczane w czystych, nieuszkodzonych, szczelnie zamkniętych opakowaniach. Produkty te muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi normami. Nie mogą wykazywać cech przerwania łańcucha chłodniczego, nie mogą być rozmrożone.


Część nr: 9Nazwa: DOSTAWA RYB ŚWIEŻYCH, MROŻONYCH, WĘDZONYCH I PRZETWORÓW RYBNYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „SENIOR” W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filety z zielonego śledzia kg 502 Filet z morszczuka, b/s, płaty SHP kg 423 Filet z miruny b/s, płaty SHP kg 854 Filety z mintaja b/skóry IQF - 10% glazury kg 455 Filety z dorsza płaty b/skóry ,SHP kg 1606 Filet z pangi trymowanej płaty,SHP kg 807 Filety z matiasa b/skóry solone 1000-4000g kg 558 Filety śledziowe w oleju z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) 1000-3000g kg 159 Sałatka z filetów śledziowych w sosie śmietanowo- majonezowym - różne smaki (tatarski, koperkowy, itp.) 1000-3000g kg 1810 Sałatka z filetów śledziowych w sosie śmietanowo- majonezowym - różne smaki (tatarski, koperkowy, itp.) 100-900g kg 211 Sałatka jarzynowa ze śledziami - zawartość ryby min. 15% 1000-3000g kg 5012 Sałatka jarzynowa ze śledziami - zawartość ryby min. 15% 100-900g kg 213 Sałatka-krajanka z filetów śledziowych w oleju z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) - różne smaki (z pomidorami, żurawiną, rodzynkami, salsa, itp.) 1000-3000g kg 3014 Koreczki śledziowe z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) 1000-3000g kg 3015 Klopsy rybne opiekane w zalewie (masa netto bez zalewy) 1000-4000g kg 2216 Klopsy rybne opiekane w zalewie (masa netto bez zalewy) 100-900g kg 217 Pasty rybne(z makreli, tuńczyka, łososia itp.) bez dodatku margaryny 1000-4000g kg 3018 Pasty rybne(z makreli, tuńczyka, łososia itp.) bez dodatku margaryny 50-500g kg 819 Płaty śledziowe marynowane (masa netto bez zalewy) 1000-4000g kg 2520 Makrela wędzona ( tusze) kg 12021 Szproty wędzone kg 322 Paprykarz # 100-400g kg 5523 Szproty w oleju - min. 65% mięsa rybnego 150-200g kg 1624 Tuńczyk w oleju - kawałki - min. 70% mięsa rybnego 150-200g kg 1525 Śledzie w oleju o zawartości 60% mięsa rybnego 150-200g kg 1026 Śledzie w pomidorach o zawartości 50% mięsa rybnego 150-200g kg 3027 Filet z karpia świeży kg 3028 Ryba w galarecie - min. 30% mięsa rybnego 150-200g kg 75
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15200000-0, 15211100-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagania jakościowe dla ryb świeżych mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych Produkty mrożone winny być dostarczane w czystych, nieuszkodzonych, zamkniętych opakowaniach. Muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi normami. Nie mogą wykazywać cech przerwania łańcucha chłodniczego, nie mogą być rozmrożone. Filety po rozmrożeniu powinny być całe, bez obcych zanieczyszczeń, na skórze może występować przezroczysty śluz. Powierzchnie cięć gładkie, bez poszarpanych krawędzi, bez pozostałości wnętrzności. Produkty powinny charakteryzować się swoistym zapachem – niedopuszczalny jest jełki, gorzki, kwaśny lub obcy zapach. Nie będzie uznawany towar z oznakami zepsucia oraz z kończącym się terminem przydatności do spożycia. Tusze ryb wędzonych powinny być całe, bez obcych zanieczyszczeń; jędrne, równomiernie wywędzone; mięso soczyste i delikatne. Przetwory rybne winny być dostarczane w czystych, nieuszkodzonych, szczelnie zamkniętych opakowaniach. Produkty nie mogą wykazywać oznak zepsucia po otwarciu opakowania.


Część nr: 10Nazwa: DOSTAWA MIĘSA WIEPRZOWEGO I WOŁOWEGO ORAZ PODROBÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „SENIOR” W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Boczek wp. bez kości - świeży kg 102 Flaki wołowe parzone cięte kg 653 Karczek wp. bez kości - świeży kg 1204 Łopatka wp. bez kości - świeża kg 8105 Mięso mielone wieprzowo-wołowe - świeże kg 206 Nóżki wieprzowe - świeże kg 337 Ogony wieprzowe - świeże kg 258 Ozory wieprzowe - świeże kg 559 Płuca wieprzowe - świeże kg 3610 Schab wp. bez kości - świeży kg 30011 Słonina mielona - świeża kg 3512 Wołowe - extra bez kości - świeże kg 2513 Wołowe z kością - antrykot, świeże kg 18014 Żeberka wieprzowe extra mięsne, paski - świeże kg 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15110000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Mięso i podroby należy dostarczać w zamkniętych opakowaniach. W przypadku dostarczenia towaru w nieodpowiednich opakowaniach towar będzie podlegał zwrotowi. Wymagania jakościowe dla mięsa wołowego, wieprzowego oraz podrobów Mięsa i podroby winny być dostarczane świeże, o swoistej dla tej grupy produktów barwie od bladoróżowej do czerwonej. W przekroju lekko wilgotne, sok mięsny przeźroczysty. Wygląd dostarczanych artykułów typowy dla danego produktu, tj.: powierzchnia dość sucha, matowa, nie śluzowata (dopuszczalna przy podrobach). Mięsa muszą być wolne od specjalnych zabiegów polegających na wprowadzaniu do niego wody lub jakichkolwiek substancji dodatkowych. Nie mogą wykazywać objawów psucia, nieświeżości surowca, stęchnięcia lub obcych zapachów.


Część nr: 11Nazwa: DOSTAWA MIĘSA I PODROBÓW DROBIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „SENIOR” W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kurczaki świeże 1300 - 1700g kg 1002 Porcje rosołowe mrożone - paczkowane 500 - 2000g kg 7203 Serca z indyka - świeże kg 304 Udka z kurczaka - ćwiartki świeże 350 - 400g kg 605 Wątróbka z kurczaka - świeża kg 856 Żołądki z indyka - świeże kg 457 Filety z kurczaka - świeże kg 2558 Filety z indyka - świeże kg 809 Podudzie z kurczaka świeże 150 - 180g kg 42010 Udziec z kurczaka b/k b/skóry- świeży 100 - 200g kg 19011 Udziec z kurczaka b/k ze skórą - świeży 120 - 220g kg 6012 Udziec z kurczaka z/k ze skórą - świeży 180 - 220g kg 6013 Skrzydła z indyka - świeże kg 90
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15110000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Mięso i podroby należy dostarczać w zamkniętych opakowaniach. W przypadku dostarczenia towaru w nieodpowiednich opakowaniach towar będzie podlegał zwrotowi. Wymagania jakościowe dla mięsa i podrobów drobiowych Mięso i podroby winny być dostarczane świeże, o swoistej dla tej grupy produktów barwie od jasnoróżowej do różowej/ciemnoróżowej. W przekroju lekko wilgotne, sok mięsny przeźroczysty, bez nadmiernego wycieku. Wygląd dostarczanych artykułów typowy dla danego produktu, tj.: bez zewnętrznych krwawych wybroczyn. Mięso musi być wolne od specjalnych zabiegów polegających na wprowadzaniu do niego wody lub jakichkolwiek substancji dodatkowych. Nie mogą wykazywać objawów psucia, nieświeżości surowca, stęchnięcia lub obcych zapachów. Surowce powinny być skalibrowanej wielkości, np. udka, filety, itp.


Część nr: 12Nazwa: DOSTAWA WĘDLIN DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „SENIOR” W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Baleron wieprzowy gotowany (zawartość mięsa wieprzowego min. 75% ) kg 902 Blok drobiowy grubo rozdrobniony (zawartość mięsa drobiowego min. 65% ) kg 1053 Blok wieprzowy grubo rozdrobniony (zawartość mięsa wieprzowego min. 65% ) kg 954 Boczek rolowany faszerowany ( zawartość mięsa 60%) kg 505 Boczek wędzony-surowy, paski, bez kości kg 1606 Filet z indyka wędzony, pieczony-płat (mięso z indyka nierozdrobnione min. 74%) kg 907 Kiełbasa wieprzowa biała parzona średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.75%) kg 558 Kiełbasa wieprzowa podsuszana grubo rozdrobniona - kanapkowa, np.żywiecka, krakowska, oławska itp.(zawartość mięsa wieprzowego min.80%) kg 1509 Kiełbasa wieprzowa parówkowa drobno rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min. 65%) kg 12010 Kiełbasa wieprzowa surowa wędzona średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.70% ) kg 3511 Kiełbasa wieprzowa swojska wędzona, pieczona -"cienka", średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.70% ) kg 9012 Kiełbasa wieprzowa parzona grubo rozdrobniona - kanapkowa, np. krakowska, kminkowa, dębicka itp.(zawartość mięsa wieprzowego min. 75%) kg 15513 Kiełbasa wieprzowa szynkowa grubo rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min. 75%) kg 13014 Kiełbasa śląska drobiowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa drobiowego min.70%) kg 10015 Kiełbasa śląska wieprzowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.70%) kg 11016 Kiełbasa toruńska średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min. 65%) kg 9017 Kiełbasa wieprzowa głogowska średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min. 70%) kg 6518 Kiełbasa zwyczajna średnio rozdrobniona (zawartość mięsa min.60%) kg 17019 Kiełbaski wieprzowe nadziewane serem średnio rozdrobnione, "cienkie"( zawartość mięsa min.60% ) kg 5520 Krupnioki śląskie kg 7021 Bułczanka kg 2522 Metka podwędzana grubo rozdrobniona kg 6623 Metka smakowa średnio rozdrobniona, np.cebulowa, tatarska, łososiowa itp. kg 6624 Mielonka drobiowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa drobiowego min. 60%) kg 7525 Mielonka wieprzowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min. 60%) kg 7526 Mortadela wieprzowa drobno rozdrobniona (zawartość mięsa min. 60%) kg 8027 Ogonówka parzona ( zawartość mięsa wieprzowego min. 75%) kg 15528 Parówki drobiowe drobno rozdrobnione (zawartość mięsa drobiowego min. 65%) kg 11029 Parówki wieprzowe z szynki średnio rozdrobnione (zawartość mięsa wieprzowego z szynki min. 75%) kg 12030 Pasztetowa drobiowa kg 4031 Pasztetowa wieprzowa kg 4532 Pasztetowa wieprzowa podwędzana kg 4533 Polędwica sopocka (zawartość mięsa min. 75%) kg 13034 Polędwica z indyka średnio rozdrobniona (zawartość mięsa z indyka min. 65%) kg 8035 Rolada drobiowa faszerowana (zawartość mięsa drobiowego min. 60%) kg 10036 Rolada ze schabu w przyprawach (min. 75% mięsa wieprzowego) kg 5037 Salami wieprzowe, szlachetne drobno rozdrobnione (zawartość mięsa min. 80%) kg 2238 Salceson drobiowy grubo rozdrobniony (zawartość mięsa drobiowego min. 40% ) kg 4539 Salceson ozorkowy grubo rozdrobniony (zawartość podrobów wieprzowych min. 51%, w tym ozory 35% ) kg 7040 Schab pieczony, wędzony (zawartość mięsa wieprzowego min. 80%) kg 4541 Szynka biała parzona (zawartość mięsa wieprzowego min. 70%) kg 2542 Szynka drobiowa z kurczaka grubo rozdrobniona (zawartość mięsa drobiowego min.65% ) kg 8543 Szynka wieprzowa gotowana (zawartość mięsa wieprzowego min. 80%) kg 10044 Szynka wieprzowa konserwowa (zawartość mięsa wieprzowego min. 65%) kg 8045 Indyk w galarecie (zawartość mięsa z indyka min. 50%) kg 7546 Szynka wieprzowa tradycyjna, np.wiejska, swojska, itp. (zawartość mięsa wieprzowego min. 80%) kg 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15131100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Towar musi być w opakowaniach hermetycznych. Masa netto bez opakowań (klipsów, sznurków, folii, banderoli) - nie dotyczy naturalnego flaku. W przypadku dostarczenia towaru w nieodpowiednich opakowaniach towar będzie podlegał zwrotowi. Wymagania jakościowe dla wędlin Dostarczane wędliny winny być zawsze świeże. Powierzchnia zewnętrzna wyrobów czysta, sucha lub lekko wilgotna. Konsystencja wędlin soczysta, powierzchnia przekroju lekko wilgotna, o barwie różowej lub różowo-czerwonej w przypadku wędzonek z mięsa peklowanego lub szarej w przypadku wędzonek z mięsa niepeklowanego. Smak i zapach charakterystyczny dla danego asortymentu, niedopuszczalny jest smak i zapach świadczący o nieświeżości surowca lub zapachu obcym. Wędliny/kiełbasy powinny być dostarczane z jednej partii produkcyjnej o jednorodnej wielkości.


Część nr: 13Nazwa: DOSTAWA JAJ KURZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „SENIOR” W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Jaja kurze 63g-73g (L) szt. 14 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03000000-1, 03142500-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagania jakościowe dla jaj kurzych Jaja kurze winny być dostarczane świeże, o odpowiedniej wielkości – zgodnie ze specyfikacją. Powinny posiadać nieuszkodzoną, niezdeformowaną, naturalnie czystą skorupkę. Nie mogą wykazywać obcych, nieświeżych zapachów, świadczących o zepsuciu produktu. Niedopuszczalne jest występowanie pleśni pod skorupką czy jajka z rozwijającym się zarodkiem.


Część nr: 14Nazwa: DOSTAWA CZEKOLAD I WYROBÓW CUKIERNICZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „SENIOR” W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Biszkopty 500-3000g kg 282 Bombonierka - czekoladki nadziewane bezalkoholowe# 120-150g kg 153 Cukierki czekoladowe (nadzienie kakaowe, orzechowe, np. michałki itp.) kg 54 Ciastka maślane 800-2500g kg 185 "Ciastka deserowe-kakaowe, z cukrem, z kokosem itp." 800-2500g kg 126 Ciastka deserowe oblewane czekoladą 800-2500g kg 67 Ciasteczka deserowe z nadzieniem owocowym, kremowym 800-2500g kg 188 Pierniki nadziewane w czekoladzie 800-2500g kg 79 Biszkopty z galaretką w czekoladzie 800-1000g kg 1210 Galaretka w czekoladzie kg 411 Praliny nadziewane (min.40% masy kakaowej) kg 212 Ciastka bez dodatku cukru 70-150g kg 1213 Wafelki bez dodatku cukru 70-150g kg 1014 Mieszanka czekoladowa-opakowanie świąteczne 200-250g kg 3015 "Wafelki z kremem kakaowym (min32%) w czekoladzie deserowej (min.47%)" 200-250g kg 3016 "Pierniczki w czekoladzie (min 15%) z nadzieniem owocowym (min 29%)" 150-200g kg 2417 Biszkopty z galaretką w czekoladzie (min 15% czekolady) 120 - 150g kg 1818 Czekolada mleczna nadziewana - świąteczna (min.30% masy kakaowej) 100g szt 12519 Czekolada mleczna, deserowa bez dodatku cukru 100g szt 4020 Mikołaj świąteczny z czekolady mlecznej (min.30% masy kakaowej) 60 -80g kg 14,4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15840000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagania jakościowe dla czekolad i wyrobów cukierniczych Czekolady i wyroby winny być dostarczane w czystych, nieuszkodzonych mechanicznie, szczelnie zamkniętych opakowaniach. Nie mogą wykazywać objawów psucia, pleśni, uszkodzenia, obcych zapachów. Nie dopuszcza się produktów zmoczonych, pogniecionych, połamanych. nadmiernie zbrylonych oraz z kończącym się terminem przydatności do spożycia. Nie uznaje się wyrobów czekoladopodobnych.


Część nr: 15Nazwa: DOSTAWA NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „SENIOR” W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Napoje owocowe pasteryzowane niegazowane min. 25% soku " 1000 - 2000ml l 2402 Soczki owocowo-warzywne 100%, przecierowe 250 - 330ml l 1803 Soki owocowo - warzywne 100%, przecierowe 750 - 1000ml l 2204 Sok wysokosłodzony - naturalny zagęszczony z owoców czerwonych. Ekstrat ogólny owoców min. 60% 330 - 500ml l 125 Woda mineralna gazowana, niegazowana 1500ml szt 126 Piwo ciemne bezalkoholowe 400 - 500ml l 47 Soki owocowe 100% 1000ml l 120
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15980000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagania jakościowe dla napojów bezalkoholowych Napoje winny być dostarczane w czystych, nieuszkodzonych mechanicznie, szczelnie zamkniętych opakowaniach. Barwa i smak właściwy dla użytych owoców lub warzyw (w przypadku wody przeźroczysty). Produkty nie mogą wykazywać obcych zapachów. Nie dopuszcza się produktów potłuczonych, pogniecionych oraz z kończącym się terminem przydatności do spożycia.