jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Oferta pracy

starszy inspektor

Olkusz, małopolskie, Polska Dodano: 2024-03-11 | ID oferty: 2109215


Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw informatyki w Referacie Wspomagającym

32-300 Olkusz Ul. Jana Pawła II 32

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Utrzymuje w sprawności technicznej urządzenia, systemy łączności przewodowej i bezprzewodowej, informatyki oraz utrzymuje w sprawności komputerowe systemy kontroli dostępu i sygnalizacji napadu, centrali telefonicznej i nagrywania rozmów oraz monitoringu w celu zapewnienia prawidłowego działania sprzętu pozostającego w dyspozycji KPP w Olkuszu i podległych komisariatach.
  • Wdraża i eksploatuje opracowane centralnie i lokalnie systemy oraz aplikacje informatyczne w celu zapewnienia bieżącej aktualizacji oraz prawidłowego działania baz danych i programów dostępnych w obsługiwanych sieciach policyjnych.
  • Montuje, konfiguruje, konserwuje i naprawia sprzęt informatyczny oraz urządzenia systemów łączności w celu zapewnienia prawidłowego ich działania w jednostce.
  • Wdraża i uruchamia nowe systemy oraz usługi sieciowe zgodnie z procedurami zleconymi przez KWP w Krakowie w celu wsparcia wykonawstwa zadań przez policjantów i pracowników jednostki.
  • Wykonuje prace administracyjno-biurowe wynikające z bieżących potrzeb w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w jednostce.


Warunki pracy


  • Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w sytuacjach wyjątkowych, tj. w przypadku wystąpienia awarii itp. praca w godzinach uzależnionych od zaistniałych potrzeb.
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, w wymuszonej pozycji ciała - pozycja głównie siedząca. 
  • Nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
  • Pomieszczenia biurowe usytuowane na poziomie +2 budynku Komendy, wyposażone w komputer, inne urządzenia peryferyjne oraz obejmujące serwerownię.
  • Praca w siedzibie urzędu i w terenie (wyjazdy m.in. do podległych komisariatów Policji w związku z koniecznością montażu, konfiguracji i napraw sprzętu informatyki oraz urządzeń systemów łączności).
  • Budynek KPP w Olkuszu jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, natomiast budynki Komisariatów Policji w Kluczach i Wolbromiu przystosowane są jedynie częściowo. Komisariat Policji w Bukownie nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Przed wysłaniem oferty sprawdź czy podpisałeś własnoręcznie: list motywacyjny, curriculum vitae lub życiorys oraz oświadczenia. Upewnij się czy wszystkie wymagane oświadczenia opatrzyłeś datą ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, która nie została odręcznie podpisana przez kandydatkę/kandydata.
  • Koniecznie dołącz do aplikacji oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi, aby oświadczenie to dotyczyło naboru organizowanego przez KPP w Olkuszu.
    Zachęcamy do skorzystania z wzoru oświadczenia załączonego do niniejszej oferty.
  • Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie opatrzonej dopiskiem "Starszy inspektor Referatu Wspomagającego" lub nr 134840.
  • W przypadku dostarczenia aplikacji za pośrednictwem firm świadczących usługi pocztowe o terminowości wpływu oferty do jednostki decyduje data stempla pocztowego. Oferty otrzymane po terminie lub przesłane na adres e-mail nie będą rozpatrywane.
  • Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne będą brakowane według obowiązujących w tym zakresie przepisów.
  • Do składania aplikacji zachęcamy osoby niepełnosprawne. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze określone mnożnikiem kwoty bazowej dla członków korpusu służby cywilnej 1,8185) + dodatek z tytułu posiadanej wysługi lat pracy (od 5 % do 20%).
  • Stanowisko dostępne od dnia 16 marca 2024 roku. Zatrudnienie będzie jednak możliwe dopiero po uzyskaniu przez kandydatkę/kandydata wymaganego poświadczenia bezpieczeństwa, jeśli aktualnie nie posiada go.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z obsługą w zakresie łączności i informatyki

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność administrowania systemem operacyjnym Windows, biegłej obsługi komputera z pakietem biurowym, zarządzania siecią komputerową.
  • Praktyczna znajomość budowy komputera i urządzeń teleinformatycznych.
  • Umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi oraz narzędziami serwisowymi.
  • Umiejętność konserwacji i obsługi urządzeń elektrycznych i elektronicznych.
  • Znajomość podstawowych zagadnień z telefonii stacjonarnej i bezprzewodowej.
  • Umiejętność współpracy.
  • Komunikatywność.
  • Znajomość przepisów: ustawy o służbie cywilnej.
  • Wiedza z zakresu: sieci komputerowych, zasad działania systemów i budowy urządzeń informatycznych, funkcjonowania łączności przewodowej i bezprzewodowej.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Tajne”.
  • Uprawnienia do obsługi urządzeń pracujących pod napięciem elektrycznym (SEP do 1 kV).
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Obowiązkowość.
  • Sumienność i dokładność.
  • Dążenie do rozwoju zawodowego.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych. Oświadczenia tego nie musisz składać, jeśli do aplikacji dołączysz kopię poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "tajne".
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (zgodne z RODO).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "tajne" ( w przypadku posiadania)Kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienie do obsługi urządzeń pracujących pod napięciem elektrycznym - SEP do 1 kV (w przypadku posiadania) Kopia prawa jazdy (w przypadku posiadania)Kopia książeczki wojskowej z wpisem o przeniesieniu do rezerwy lub kopia zaświadczenia WCR o przeniesieniu do rezerwy (w przypadku posiadania takiego dokumentu).
Dokumenty należy złożyć do: 2024-03-22
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
ul. Jana Pawła II 32
32-300 Olkusz

z dopiskiem "Starszy inspektor Referatu Wspomagającego"
Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Olkusz małopolskie

Dane kontaktowe: