jedzenie

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.



Przetarg

DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH- NABIAŁU NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MATCZYNIE

27-03-2024, 14:36

Dane kontaktowe

Dom Pomocy Społecznej w Matczynie
Matczyn 4,24-200 Matczyn
tel. 81 517 22 61
e-mail: [email protected]
http:// www.dpsmatczyn.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH- NABIAŁU NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MATCZYNIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Matczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Matczyn 4

1.5.2.) Miejscowość: Matczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 517 22 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsmatczyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pobyt i opiaka nad osobami upośledzonymi umysłowo / pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH- NABIAŁU NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MATCZYNIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88b1e768-eb77-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068093/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyroby mleczarskie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88b1e768-eb77-11ee-9c02-ce2b643d361d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-88b1e768-eb-11ee-9c02-ce2b643d361d

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się:
a. przy użyciu Platformy e-Zamowienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
b.poczty elektronicznej; [email protected]
2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne
3. Zamawiający wyznacza do kontaktu z Wykonawcami;
a. Jarosław Kawecki - kom;502689230, Edyta Nagnajewicz - 81 5172261 w55

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna z art. 13 ust. 13 1 i 1 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna z art. 13 ust. 13 1 i 1 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Administratorem Państwa danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Matczynie reprezentowana przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Matczynie, Matczyn 4, 24-200 Bełżyce, adres e-mail: [email protected] nr tel. 81 517 22 61.
Kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz realizacji przysługujących Państwu praw związanych z ich przetwarzaniem możliwy jest pod adresem e-mail: [email protected].
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu załatwienia sprawy/odpowiedzi na Państwa wiadomość.
Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się pod adresem: https://dpsmatczyn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=65

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAG.I.26.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 170000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy nabiału dla Domu Pomocy Społecznej w Matczynie. W załączniku nr 1 do SWZ przedstawiono szczegółowy wykaz i opis asortymentu. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi. Minimalna gwarantowana ilość zakupu dla grupy asortymentowej to 70%.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15511000-3 - Mleko

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający dopuszcza możliwość zrezygnowania z 20% dostaw oraz Zamawiający może zwiększyć wielkość przedmiotu zamówienia maksymalnie o 20% ogólnej wartości zamówienia

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY ORAZ KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
1. Do obliczenia ceny w formularzu ofertowo - cenowym (załącznik nr 1) należy podać:
jednostkową wartość netto oraz jednostkową wartość brutto danego asortymentu (za 1kg/ 1litr/ 1szt.); podaną w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku
2. Przez cenę oferty należy rozumieć sumę wartości zbiorczych brutto wszystkich pozycji z formularza ofertowo-cenowego (wartość RAZEM).
3. Cena oferty zawiera zapłatę za przedmiot umowy wraz z podatkiem od towarów i usług VAT, jak również wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z realizacją umowy, w tym m. in. koszty dostaw.
4. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich.
5. Kryteria oceny ofert :
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena

Liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium cena zostanie wyliczona wg wzoru:
C = Cmin/ Cbad x 100 pkt
gdzie:
C - liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych,
Cbad - cena oferty brutto badanej nieodrzuconej.

Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów (max = 100 pkt.).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że środek transportu, którym będzie przewożona żywność posiada odpowiednią opinię sanitarną. W tym celu należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualne zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego (Sanepidu) na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności (zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zał nr 2
Zał nr 3

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
· Oświadczenie Wykonawcy, że środek transportu, którym będzie przewożona żywność posiada odpowiednią opinię sanitarną, posiada aktualne zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego (Sanepidu) na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności (zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia)
Inne dokumenty:
· Oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca posiada zaświadczenie o wpisie do Rejestru Zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej
· Oświadczenie Wykonawcy, że do realizacji zamówienia będą dopuszczeni tylko pracownicy posiadający aktualne zaświadczenia lekarskie o posiadaniu badań przeprowadzonych na podstawie
rozporządzenia Ministra Zdrowia z 18.12.2002r. w sprawie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych
· Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
· Oświadczenie Wykonawcy, że środek transportu, którym będzie przewożona żywność posiada odpowiednią opinię sanitarną, posiada aktualne zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego (Sanepidu) na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności (zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia)
Inne dokumenty:
· Oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca posiada zaświadczenie o wpisie do Rejestru Zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej
· Oświadczenie Wykonawcy, że do realizacji zamówienia będą dopuszczeni tylko pracownicy posiadający aktualne zaświadczenia lekarskie o posiadaniu badań przeprowadzonych na podstawie
rozporządzenia Ministra Zdrowia z 18.12.2002r. w sprawie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych
· Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 1
Załącznik nr 5

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W przypadku:
a. wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy - inny o parametrach nie gorszych w cenie z umowy
b. zmiany stawki VAT
c. zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88b1e768-eb77-11ee9c02-ce2b643d361d

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni