Dynia to królowa jesieni, a Pumpkin Spice Latte to oryginalna, aromatyczna kawa, która podbiła serca miłośników kofeiny.
Wielu z nas nie wyobraża sobie poranka bez swojej ulubionej kawy. Jej wyjątkowy smak, aromat i właściwości pobudzające pomagają pozytywnie rozpocząć nowy dzień, nawet poniedziałek. Jednym z najpopularniejszych urozmaiceń tego napoju jest oczywiście mleko, także spienione, które przywodzi na myśl kawiarnię pachnącą pysznym latte czy cappuccino. W jaki sposób spienić je idealnie?
Jak poradzić sobie ze skutkami inflacji? Odpowiedź wydaje się prosta – wydawać mniej. Na liście działań, które podejmujemy w tym celu, pierwsze miejsce zajmuje poszukiwanie tańszych opcji zakupowych. 6 na 10 konsumentów (61 proc.) pytanych przez Intrum deklaruje, że zaopatruje się w dyskontach.
Kawa to napój kultowy i znany od wieków. Bez tego aromatycznego trunku z ziaren kawowca wielu z nas nie wyobraża sobie poranka, a nawet całego dnia. To właśnie kawa pobudza nas po nieprzespanej nocy, jest doskonałą towarzyszką spotkań z przyjaciółmi, bądź po prostu uprzyjemnia coraz chłodniejsze jesienne wieczory.
Jej ojczyzną jest Etiopia, historia sięga wielu stuleci wstecz, a aromat towarzyszy nam każdego dnia. Kawa, bo o niej oczywiście mowa, od 1949 roku jest sercem firmy Tchibo, która produkuje ją nie tylko z należytą starannością, ale i pasją. Teraz marka, bazując na swoim bogatym doświadczeniu, prezentuje swoisty przewodnik po tym, wciąż jeszcze nieodkrytym, świecie. Przypadający na 29 września Dzień Kawy to idealny moment, aby poznać tajniki jej przygotowania.
Jesień stopniowo ustępuje miejsca nadchodzącej wielkimi krokami zimie.
Herbata towarzyszy nam niemal każdego dnia. Polacy uwielbiają ten napar w każdej odsłonie, zarówno na ciepło jak i mrożoną, w wersji owocowej oraz klasycznej. Herbata to nie tylko pyszny smak i wyjątkowy aromat, ale także wiele właściwości prozdrowotnych. Glovo podsumowało, jakie jej rodzaje wybieramy najczęściej oraz kiedy i gdzie zamawiamy herbatę najchętniej. Podpowiadamy także, jakie właściwości mają jej najpopularniejsze gatunki.
Green Caffè Nero może pochwalić się kolejnymi dwoma prestiżowymi wyróżnieniami. Firma zajęła pierwsze miejsce wśród firm gastronomicznych w badaniu KPMG „CX głównym celem transformacji biznesowej” oraz została nagrodzona statuetką CEE Retail Awards.
Filiżanka espresso kojarzy się z wyjątkowym aromatem kawy i jej pełnym smakiem, którego nie da się pomylić z żadnym innym. Dlaczego z kawami bezkofeinowymi miałoby być inaczej?
Cały urok cafe latte to nie tylko smak, ale też ciekawy wygląd. To właśnie w dobrze spienionym mleku tkwi tajemnica warstw cieszących oko kawiarza. Dla tych, którzy pragną przygotować efektowną kawę dla siebie i gości, firma MPM wprowadza do swojej oferty urządzenie do spieniania i podgrzewania mleka MKW-01M.
Polska wyeksportowała w 2014 roku 146 tysięcy ton kawy, herbaty i kakao. Najważniejszymi odbiorcami tych produktów są w UE Czechy i Niemcy, zaś poza UE – kraje Wspólnoty Niepodległych Państw.
Wiele osób nie wyobraża sobie życia bez kawy i nie ma nic w tym złego. Ten cudowny napar posiada bowiem niezwykłe walory smakowe, ale również może mieć wspaniałe właściwości dla zdrowia.
Już wkrótce świetna okazja, by dowiedzieć się więcej o zarządzaniu biznesem gastronomicznym i hotelowym, poznać tajniki przygotowywania najlepszej kawy, a także zaczerpnąć inspiracji kulinarnych. Duży wybór szkoleń i warsztatów czeka na tych, którzy odwiedzą 21. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro oraz 10. Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel.
Przez trzy dni, 300 Wystawców z 25 krajów gościło w stolicy na zaproszenie Organizatorów podczas IV edycji Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood. Wśród nich byli reprezentanci Grecji, Tajlandii, Ukrainy, Włoch, Holandii, Wielkiej Brytanii, Czech, Korei, Iranu, Sri Lanki, Chin i wielu innych krajów.
Nespresso poszerza ofertę kaw dla biznesu o nową mieszankę. Espresso Origin Brazil składa się wyłącznie z ziaren brazylijskiej Arabiki i powiększa asortyment B2B do 10 kaw.