Opakowania ekologiczne są doskonałą alternatywą dla opakowań wykonanych z materiałów sztucznych. Możliwość pakowania żywności w opakowania, które są w pełni bezpieczne dla środowiska naturalnego, sprawia, że klienci coraz chętniej sięgają po produkty zapakowane ekologicznie.
Kupno artykułów spożywczych przez internet dynamicznie zyskuje na popularności.
Aby sprostać potrzebom rynku, przedsiębiorstwa spożywcze dążą do zapewnienia najwyższej jakości oferowanych produktów.
W wielu regionach na świecie ludzie głodują, a mimo to, jedzenie ciągle jest marnowane na ogromną skalę, co przyczynia się do zanieczyszczania środowiska i degradacji zasobów naturalnych.
Nie od dziś wiadomo, że świadomość pod względem ekologicznym jest bardzo istotną wartością w firmie z branży gastronomicznej. Nie tylko wskazuje na zaangażowanie w ważne dla nas wszystkich kwestie - to doskonały sposób na budowanie pozytywnego wizerunku. Jeśli prowadzisz restaurację bar, czy jakikolwiek inny punkt gastronomiczny, powinieneś rozważyć zmianę opakowań na te ekologiczne.
W dniach 18-20 kwietnia 2023 r. w halach EXPO XXI w Warszawie odbędzie się kolejna, IX edycja targów WorldFood Poland, które od początku swojego istnienia pretendują do najważniejszego i największego wydarzenia biznesowego sektora spożywczego w Polsce i w tej części Europy.
Przemysł spożywczy, mleczarski czy napojowy to sektory dla których firma Milar przygotowała portfolio wysokiej jakości produktów specjalistycznych, spełniających m. in. wymogi higieniczne UE czy wymagania norm NSF, HALAL oraz KOSHER.
Starmeat Daniel Katowicz, Henryk Ignatowicz Sp. z o.o., jedna z największym firm produkujących mielone mięso drobiowe w Europie, inwestuje w nowy zakład produkcyjny. Hala o łącznej powierzchni 3,5 tys. mkw. powstaje w Koluszkach, a za jej realizację odpowiedzialny jest generalny wykonawca Commercecon. Budowa nowego obiektu jest wynikiem dynamicznego rozwoju przedsiębiorstwa i rozpoczyna kilkuetapową inwestycję wartą 80 milionów złotych.
Z okazji jubileuszowej, dziesiątej edycji Targów WorldFood Poland, zapraszamy do udziału w najbardziej międzynarodowym wydarzeniu dla branży spożywczej organizowanym w Polsce. Najbliższa odsłona targów, planowana na dni 16-18 kwietnia 2024 roku, odbędzie się w jak co roku, w przestrzeni EXPO XXI Warszawa. Jest to nieodzowne wydarzenie dla profesjonalistów z branży spożywczej, handlu i dystrybucji w Polsce. To idealne miejsce i przestrzeń na biznesowy rozwój, poszerzenie sieci kontaktów oraz wiedzy branżowej.
Czy jest coś przyjemniejszego niż leżenie przed telewizorem z kumplami, popijanie czegoś smacznego i zajadanie się świeżo upieczoną, pachnącą pizzą? Tak, jest — zarabianie pieniędzy na dostarczaniu pizzy takim właśnie miłośnikom włoskiego jedzenia.
Idealne rozwiązanie w branżach: cateringowej, spożywczej, elektronicznej, małe AGD, medycznej, farmaceutycznej oraz e-commerce
Jak poradzić sobie ze skutkami inflacji? Odpowiedź wydaje się prosta – wydawać mniej. Na liście działań, które podejmujemy w tym celu, pierwsze miejsce zajmuje poszukiwanie tańszych opcji zakupowych. 6 na 10 konsumentów (61 proc.) pytanych przez Intrum deklaruje, że zaopatruje się w dyskontach.
Kolejna edycja największych targów żywności i napojów w Polsce odbędzie się w dniach 5 – 7 kwietnia 2022 r. w EXPO XXI w Warszawie. Organizatorzy targów podkreślają, że niezwykle cieszą się na możliwość bezpośrednich spotkań, a wśród Wystawców i Odwiedzających potrzeba kontaktu na żywo jeszcze nigdy nie była tak wielka.
Stowarzyszenie Natureef wydało poradnik, który dostarcza firmom, inżynierom i konsumentom oparte o najnowsze badania naukowe informacje o tym, jak ograniczyć psucie się świeżych produktów spożywczych. To niezwykle cenna wiedza, biorąc pod uwagę, że w skali Europy marnowanych jest ok. 45 proc. owoców i warzyw, co generuje ogromny ślad środowiskowy i miliony ton odpadów rocznie.
Kolejna edycja największych targów żywności i napojów w Polsce odbędzie się tradycyjnie – stacjonarnie w dniach 5 – 7 kwietnia 2022 r. w EXPO XXI w Warszawie. Po miesiącach przestoju spowodowanych obostrzeniami covidowymi, nadszedł czas, aby przywrócić do życia targową atmosferę i spotkać się na żywo. Organizatorzy targów podkreślają, że niezwykle cieszą się na możliwość bezpośrednich spotkań a wśród Wystawców i Odwiedzających potrzeba kontaktu na żywo jeszcze nigdy nie była tak wielka.