04-04-2022, 14:40
Kampania „Dobre Zboże Wiele może. #Czerp ze zboża” została zainicjowana przez Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych (SPPZ) w 2021 roku. W kwietniu 2022 r. rusza już jej druga edycja. Głównym celem działań jest edukacja konsumentów na temat produktów zbożowych, w tym kasz i płatków. Za działania mediowe po raz kolejny odpowiada agencja PR Hub.
Głównym celem kampanii, niezmiennie pozostaje popularyzacja wśród konsumentów wiedzy o zbożach oraz produktach, które z nich powstają. Organizatorzy chcą edukować nie tylko na temat właściwości tej grupy produktów, ale także zwracać uwagę na ich wartość odżywczą oraz ich wpływ na zdrowie człowieka. Wizytówką kampanii niezmiennie pozostaje strona internetowa www.dobrezboze.pl, na której pojawiają się zarówno treści merytoryczne oparte na najnowszych badaniach naukowych, ale także różne ciekawostki na temat kasz i płatków. Z kampanią współpracują eksperci z dziedziny zdrowia i żywienia człowieka.
Za całościową realizację kampanii po raz kolejny odpowiada agencja PR Hub, która będzie zajmować się działaniami z zakresu media relations, prowadzeniem mediów społecznościowych kampanii, influencer marketingiem oraz innymi przewidzianymi działaniami mediowymi.
Podobne artykuły
Komentarze