Złoty Medal MTP to wyjątkowa na polskim rynku nagroda przyznawana produktom innowacyjnym, o najwyższej jakości, przygotowanym z myślą o potrzebach konsumentów, nawet tych najbardziej wymagających.
Znamy już zwycięzców Konkursu o Złoty Medal MTP na Targach POLAGRA 2020. Sąd konkursowy uhonorował sześć produktów.
Green Caffè Nero może pochwalić się kolejnymi dwoma prestiżowymi wyróżnieniami. Firma zajęła pierwsze miejsce wśród firm gastronomicznych w badaniu KPMG „CX głównym celem transformacji biznesowej” oraz została nagrodzona statuetką CEE Retail Awards.
Program „Extra Szkolna Stołówka” dobiegł końca. W konkursie, który towarzyszył programowi, pięć szkół z całej Polski wygrało remont szkolnej stołówki o wartości 30 000 złotych.
Znamy już uczestników konkursów „Zielona Budka Master Challenge”, „Gęsina w Restauracji” i „Drób na Polskim Stole”, którzy powalczą o główne nagrody podczas targów Mazury HoReCa 2017 (25-26.04.2017).
Ponad 140 produktów spożywczych w czternastu kategoriach walczyło o medale i wyróżnienia targowe. Propozycje producentów i przetwórców zaskoczyły nawet wymagające kubki smakowe profesjonalistów zasiadających w Jury. Dzisiaj podczas spotkania z mediami zostały ogłoszone wyniki. Dlaczego warto startować w kolejnych edycjach Konkursu? Przeczytajcie do końca!
Po obiedzie nic nie zostało? Tylko pusty talerz? Doskonale! Taki widok to znak, że naprawdę smakowało! Dowód wdzięczności dla nas – przygotowujących obiad.
MarcPol S.A., właściciel wiodącej polskiej sieci sklepów spożywczych, znalazł się na prestiżowej liście najlepszych firm w Polsce – Diamenty Forbesa 2015.
Trwa konkurs kulinarny na najciekawszy autorski przepis na danie z kaszą, realizowany w ramach III edycji kampanii „Lubię kaszę – kasza na stół, na zdrowie, na co dzień”. Na wyróżnionych uczestników czekają warsztaty z cenionym szefem kuchni – Andrzejem Polanem. Zwycięzcy konkursu otrzymają wysokiej klasy sprzęt kuchenny.
Marka WINIARY po raz kolejny udowodniła, że jest marką innowacyjną łącząc domową kuchnię z inspirującymi pomysłami! Konsumenci docenili produkt Grochówka Rodzinna Zupa WINIARY prestiżowym tytułem „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Innowacja 2015”.
Polscy konsumenci nagrodzili aż 2 produkty z portfolio Nestlé w plebiscycie „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – 2015”. PRINCESSA Zebra wygrała w kategorii Słodyczy – wafelków, a WINIARY Rodzinna Zupa Grochówka zwyciężyła w kategorii Zup w torebkach.
23 i 24 maja w hali Centrum Rekreacyjno-Sportowego w Zielonej Górze odbyła się druga edycja Ogólnopolskich Targów Dobrego Jedzenia. Impreza wypadła bardzo okazale. Uroczystego otwarcia dokonała Marszałek Województwa Lubuskiego Elżbieta Polak.
Niejeden jubilat mógłby pozazdrościć takich urodzin. Trzy dni dla biznesu w wyjątkowej atmosferze oraz niezwykli uczestnicy: 276 wystawców z 17 krajów, kilkudziesięciu branżowych ekspertów, w tym światowej sławy mistrzowie kulinarni oraz tysiące odwiedzających to obraz 20. Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro.
Najwyższy czas podsumować ubiegły rok! Laureaci programu „Doceń polskie” dzielą się nie tylko spostrzeżeniami dot. minionych dwunastu miesięcy i opiniami na temat korzyści związanymi z posiadaniem certyfikatu „Doceń polskie”, ale także zdradzają plany na najbliższe miesiące.
Producenci artykułów spożywczych, których wyroby zostały wyróżnione przez Lożę Ekspertów programu „Doceń polskie”, podsumowują ubiegły rok - dzielą się opiniami dotyczącymi branży i planami na najbliższe miesiące.