Spaghetti, czyli słynny długi makaron trafił do Włoch z krajów arabskich, gdzie najszybciej opanowano technikę jego suszenia pozwalającą na dłuższe przechowywanie. Dzisiaj trudno wyobrazić sobie bez tego produktu włoską kuchnię. W naszym przepisie polecamy ten klasyczny makaron z sosem pomidorowym wzbogaconym klopsikami i boczkiem.
Szukasz sposobu na urozmaicenie swoich posiłków?
Włoskie dania w kuchni w stylu toskańskim? A może wolisz skandynawską surowość kuchennego wnętrza?
Polacy kochają kuchnię włoską. Uwielbiamy nie tylko desery, risotto czy makarony, ale przede wszystkim pizzę. To właśnie ten najpopularniejszy na świecie przysmak rodem ze słonecznej Italii, obchodzi swoje święto 9 lutego. Według raportu Glovo, pizza jest najchętniej zamawianym jedzeniem na całym świecie. Jakie smaki pizzy królują w Polsce? Czy Polacy świętują Dzień Pizzy? Gdzie mieszka największy wielbiciel pizzy? Odpowiedź znajdziecie poniżej!
Targi WorldFood Poland, najważniejsze wydarzenie branży spożywczej w Europie Środkowo-Wschodniej, zakończyły w ubiegłym tygodniu swoją 10. jubileuszową edycję w halach EXPO XXI w Warszawie, pozostawiając po sobie niezapomniane wrażenia. Przez trzy dni, od 16 do 18 kwietnia, wydarzenie zgromadziło ponad 300 wystawców z 30 krajów i przyciągnęło 5500 specjalistów z całego sektora spożywczego, stając się tętniącym życiem centrum spotkań branży spożywczej.
Ostatki, czyli koniec karnawału nieodparcie kojarzą nam się z przyjęciami połączonymi z tańcami i zabawami. Jest to również dobra okazja do kulinarnych szaleństw, w tym deserowych. Naszą propozycją na karnawałową słodycz jest lekkie i efektowne tiramisu.
Troska o zasoby planety, miłość do zwierząt, potrzeba zadbania o zdrowie lub chęć spróbowania czegoś zupełnie nowego – każdy powód jest dobry, by przetestować kuchnię wolną od mięsnych potraw.
Kubki jednorazowego użytku to rozwiązanie, które znajduje szerokie zastosowanie podczas różnych imprez plenerowych, spotkań firmowych czy pikniku ze znajomymi – czyli wszędzie, gdzie potrzebne są nietłukące się naczynia. Czy warto je zakupić do firmy?
Portofino już po raz kolejny zostało partnerem finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tym razem oprócz wsparcia organizacji miejskiego finału we Włocławku, restauracja przekazała również na aukcję nie jeden, a dwa vouchery na swoje usługi!
Najważniejsze targi w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej poświęcone sektorowi spożywczemu WorldFood Poland odbyły się w dniach 18-20 kwietnia 2023 r. w EXPO XXI w Warszawie. Już po raz dziewiąty połączyliśmy całą branżę w trakcie jednego wydarzenia.
Rośnie świadomość społeczeństwa na temat pozytywnego wpływu rolnictwa ekologicznego na klimat. Według badania opinii SW Research, zrealizowanego w ramach kampanii „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia”, aż 70,3 proc. badanych uważa, że oddziaływanie rolnictwa ekologicznego na środowisko naturalne jest korzystne!
Pierogi, bigos i kiełbasa to słowa, których znaczenie dobrze znane jest współczesnym Brytyjczykom: jak wynika z raportu agencji Mintel, co dziesiąty mieszkaniec Wysp regularnie spożywa potrawy polskiej kuchni.
Już po raz trzeci Bellavita, największe targi żywności i napojów Made-in-Italy, łączy siły z WorldFood, aby promować tradycyjną włoską żywność i napoje i powraca w dniach 7 - 9 marca do Warszawy, sprowadzając prawdziwy i niepowtarzalny smak włoskiej kuchni, oferując odwiedzającym wyjątkową okazję do odkrycia unikatowych produktów.
Długowieczność to marzenie każdego z nas. Szukając sposobów na przedłużenie młodości, coraz więcej osób zwraca uwagę na to, co mają na talerzu. Okazuje się, że kluczem do długiego życia może być spożywanie warzyw i owoców. Aby cieszyć się zdrowiem przez lata, należy dbać o dietę już od dziecka. Z okazji Światowego Dnia Owoców i Warzyw, przygotowaliśmy porady dotyczące diety, które pomogą zachować Ci witalność.
Kampania „Dobre Zboże Wiele może. #Czerp ze zboża” została zainicjowana przez Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych (SPPZ) w 2021 roku. W kwietniu 2022 r. rusza już jej druga edycja. Głównym celem działań jest edukacja konsumentów na temat produktów zbożowych, w tym kasz i płatków. Za działania mediowe po raz kolejny odpowiada agencja PR Hub.