Wiele osób przyzna zapewne, że dzisiejsze masowo produkowane, dostępne w sklepach “sieciówkach” wędliny nie dorównują smakiem tym z dzieciństwa.
Kampania „Dobre Zboże Wiele może. #Czerp ze zboża” została zainicjowana przez Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych (SPPZ) w 2021 roku. W kwietniu 2022 r. rusza już jej druga edycja. Głównym celem działań jest edukacja konsumentów na temat produktów zbożowych, w tym kasz i płatków. Za działania mediowe po raz kolejny odpowiada agencja PR Hub.
W największych w Warszawie wiosennych targach spożywczych WorldFood Warsaw uczestniczyło ponad 300 wystawców, z czego 40 procent to firmy zagraniczne, w tym duża reprezentacja Włochów i Hiszpanów. Tegoroczną V edycję Targów odwiedziło ponad 6 tys. osób, ale jak zapewnia Agnieszka Szpaderska dyrektor WorldFood - nie były to przypadkowe osoby, ale ściśle związane z branżą i zorientowane na biznes.
15 marca 2018 w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Home&Food – wydarzenia łączącego kulturę stołu z e-commerce.
7 września 2017 w Warszawie odbyła się konferencja Home&Food pod hasłem „e-commerce ze smakiem”. Wydarzenie było skierowane do osób odpowiedzialnych za sprzedaż internetową w firmach oferujących produkty związane z kulturą stołu – od produktów spożywczych i gotowych dań po artykuły gospodarstwa domowego, służące do przygotowania i serwowania posiłków.
Aby pomóc przedsiębiorcom w tym ciężkim okresie potrzebne są szybkie i realne działania. Z tego względu Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców rozpoczyna akcję #RatujBiznes.
Już nie tylko mieszkańcy największych miast mogą robić zakupy online u rolników i rzemieślników. Od września internetowy targ LokalnyRolnik.pl – pionier polskiego rynku craft e-grocery – dostarcza żywność wytwarzaną w zrównoważony sposób w całej Polsce.
Mamy zaszczyt zaprosić wszystkich na IV edycję Ogólnopolskich Targów Dobrego Jedzenia, które odbędą się w Zielonej Górze, w dniach 22-23 kwietnia 2017 roku , w klimatyzowanej hali CRS przy ulicy Sulechowskiej 41.
Wsparcie laureatów przez profesjonalną agencję PR, Dzień polskiej żywności, działania w social media, strona internetowa i blog programu „Doceń polskie”, Mapa Dobrego Smaku, kwartalnik „Doceń Dobre Wiadomości”
Pracujesz w handlu, produkujesz żywność albo działasz w branży HoReCa?
W ramach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” odbyło się już 25 audytów żywności. Wydarzenia organizowane są od 2011 roku, odbywają się co kwartał, a honorowy patronat nad certyfikacjami sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Ostatnia z dotychczasowych atestacji miała miejsce 26 lipca br. w Sosnowcu.
Klasyczny barszcz idealny na wigilijny stół i kaczka, która zachwyci rodzinę w święta, a także rozgrzewająca herbata oraz wyjątkowy makowiec. Laureaci programu promocyjnego „Doceń polskie” dzielą się przepisami na smakołyki idealne na bożonarodzeniowe spotkania.
Zainicjowany przez twórców programu „Doceń polskie”, Dzień polskiej żywności stał się doskonałym pretekstem do rozmawiania o bogactwie i różnorodności oferty rodzimych wytwórców produktów spożywczych.
Monitorowanie temperatury i/lub wilgotności produktów żywnościowych podczas produkcji, magazynowania i transportu
Polski Kongres Rolnictwa, cykl dziesięciu spotkań poruszających problematykę branży rolnej i rolno-spożywczej w Polsce, dobiega końca.